Waarschijnlijk als je een e-mail stuurt, zul je wel het volgende bericht krijgen:
Aangezien ik eerder commentaar (niet positief) heb gegeven op hun manier van communicatie naar de verzamelaars toe, zal ik wel helemaal geen antwoord krijgenCentral Bank of Malta:
Dear Sir
With reference to your e-mail, kindly note that as our programme for euro coins for 2011 has yet to be finalised, we suggest you follow our website http://www.centralbankmalta.com, under the Currency section / Collector Coins for any information that will be published in due course. Then, if you're interested in any of our products please write to us accordingly.
Wat ik wel weet is dat Malta alleen circulatiemunten laat slaan wanneer er vraag naar is voor het betalingsverkeer. Wat dat betreft hoeven we dus niet veel te verwachten. Laat staan een nationale 2 euro herdenkingsmunt...
Wat dat betreft verwacht ik alleen weer een zilveren 10 euromunt en een gouden 50 euromunt. Of deze ook in het Eurostar Program gaat passen weet ik niet, het thema is in 2011 "Europese Ontdekkers". En tot nu toe hebben er alleen nog maar gebouwen opgestaan.
We wachten af!
Groeten Paul