Juliana centen uit de jaren 50 in originele kleur.

Koningin Juliana ☼ 1909 - † 2004
Regeerperiode: 1948 - 1980

Moderator: maarten89

$and€r Virgin Islands (Brit)
Donateur
Donateur

Juliana centen uit de jaren 50 in originele kleur.

Bericht door $and€r »

Het is best erg maar ik heb er niet zoveel kaas gegeten maar vroeg mij af of het goed te doen is om alle jaren 50 Centen te vinden in de originele kleur.. Ik kom eigenlijk nooit op beurzen en veilingen.. anders had ik dit antwoord zelf wel kunnen invullen.. :problem:

Maar had besloten om eens te beginnen om de Juliana centen te upgraden.. Heb ze nu eigenlijk bijna allemaal wel PR+ bruin en voornamelijk in de afgelopen jaren uit partijtjes gehaald.. Doel is om alles in originele kleur te vinden de komende tijd, maar is dat te doen zonder een godsvermogen kwijt te zijn.. ? Hoeft niet allemaal in MS65 te zijn, als ze maar grotendeels in de originele kleur zijn..

Had bijvoorbeeld deze in een partijtje gespot, en de verkoper ook gevraagd of ze niet gepoetst/gereinigd waren.. Dat waren ze niet..
Nu is het lastig vanaf een foto, maar ik denk dat deze goed genoeg is wat ik voor ogen heb..
De 1955, 1958 & 1959 zagen er ook wel oké uit, heb dit lotje daarom ook maar gekocht, en we zullen het ergens volgende week wel zien.. :angel:

Schermafbeelding 2026-06-28 123847.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “Koningin Juliana”