Daarom kwam je hier niet meer zo vaak, iedere dag lamMunthunter schreef:Natuurlijk ons eigen gebrouwen bier... Brouwerij d'n Aalscholver wat een toppers. En ja we staan ook op Untappd, hebben een eigen facebookpagina en de website is toegankelijk maar daar staat nog weinig. Hehehehehe Voel je vrij om te kijken en te liken, inchecken alleen als je 'm echt geproeft hebt.Gr. Jeroen
Bier!
Re: Bier!
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of 5 met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid Forum: 171
Lid Forum: 171
Ik kwam dit oude topic tegen, haal hem even uit het stof.
Naast mijn munten ben ik ook dol op onze dieren en een biertje. Op de achtergrond is Ollie, 1 van onze ezels
Naast mijn munten ben ik ook dol op onze dieren en een biertje. Op de achtergrond is Ollie, 1 van onze ezels
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland,Groot Brittannië, Duitsland en Rusland
James "007" Bond
Maar on topic: in Tjechië dronk ik laatst weer eens Pilsner Urquell.
Na het harde werken(in het geval van de foto de stallen voor de ezels en pony’s gemaakt) ben ik niet zo kieskeurig.
In totaal hebben we inclusief mijzelf 4 ezels
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland,Groot Brittannië, Duitsland en Rusland
Liep laatst in het bejaardentehuis, liep dit topic achter een rollator
Struikelend over zijn baard zeker
Voor het bijhouden van de soorten biertjes die je drinkt is UNTAPPED een leuke app voor op je telefoon!
Eventueel kan je ook vrienden uitnodigen en zien wat zij drinken. Je kunt dus ook forumleden erbij zetten.
Ludo
Eventueel kan je ook vrienden uitnodigen en zien wat zij drinken. Je kunt dus ook forumleden erbij zetten.
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Heb je de Staropramen ook geprobeerd? Die smaakt ook prima!CorioCoins schreef: ↑29 dec 2021, 13:57 Die is best lekker ik ben ook naar de brouwerij geweest september 2020 best een aanrader voor wie van bier en mooie dames houdt.
-
CorioCoins
Nee wellicht voor de volgende keer als ik daar ben :-)llinde schreef: ↑02 jan 2022, 18:25Heb je de Staropramen ook geprobeerd? Die smaakt ook prima!CorioCoins schreef: ↑29 dec 2021, 13:57 Die is best lekker ik ben ook naar de brouwerij geweest september 2020 best een aanrader voor wie van bier en mooie dames houdt.
Of een keer meenemen als je in een Duitse supermarkt bent, gezien je woonplaats niet echt een probleem.CorioCoins schreef: ↑02 jan 2022, 19:53Nee wellicht voor de volgende keer als ik daar ben :-)llinde schreef: ↑02 jan 2022, 18:25Heb je de Staropramen ook geprobeerd? Die smaakt ook prima!CorioCoins schreef: ↑29 dec 2021, 13:57 Die is best lekker ik ben ook naar de brouwerij geweest september 2020 best een aanrader voor wie van bier en mooie dames houdt.
I drink Hamms, Coors, Blue Moon, and Heineken. After seeing a Dutch crime film I pronounce it as the man's name.

I used to drink more varieties of beer but now I'm on a special diet and my selection is limited to beers with a hechsure mark or has acceptable ingredients. I can't drink Heineken 0.0% for some reason?

I used to drink more varieties of beer but now I'm on a special diet and my selection is limited to beers with a hechsure mark or has acceptable ingredients. I can't drink Heineken 0.0% for some reason?