Ik heb deze in mijn bezit.. maar geen idee wat de waarde eventueel kan zijn. Iemand? Groetjes Nathalie
Crown collectie
Crown collectie
Dag heren en dames,
Ik heb deze in mijn bezit.. maar geen idee wat de waarde eventueel kan zijn. Iemand? Groetjes Nathalie
Re: Crown collectie
Er zijn een aantal crowns van Engeland bij van na 1951, deze hebben enorme oplages en zijn zo goed als niets waard. De crowns van andere landen en die van Engeland 1951 doen in de verkoop meestal tussen de 4 en 10 Euro. Bij inkoop reken ik zelf altijd 2 Euro per stuk voor de niet Engelse kopernikkelen crowns.
Dus jouw lot zou ik een verkoopwaarde van rond de 60 Euro en een inkoopwaarde voor een handelaar van 20 Euro mee willen geven.
Dus jouw lot zou ik een verkoopwaarde van rond de 60 Euro en een inkoopwaarde voor een handelaar van 20 Euro mee willen geven.
Dankjewel!
Ik sliep nog vanmorgen denk ik, ik zie nu dat het er 20 zijn, waarvan 5 zonder waarde, de verkoopwaarde is dus ongeveer 90 Euro en de inkoopwaarde 30 Euro.
Bedankt!