eindejaarsbeurs 2024
Moderator: WBE
eindejaarsbeurs 2024
Wie gaan er allemaal naar de munten beurs in houten? Ik ben ieder geval en neem de oudste mee die is bijna 7 en vind muntjes geweldig. Zo vader zo zoon, zal maar zeggen
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
-
- Donateur
Re: eindejaarsbeurs 2024
Leuk je daar weer te zien,groeten leon
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Ja ben er rond 10 uur. Zie je wel verschijnen. Als nog iemand komt kunnen forum meeting houden. Anders ben ik weg haha. Kom samen met mijn ouders letten die op dinesh als geen zin meer heeft. Ben erg benieuwd. Hij had er zin zei die
Ben er ook weer bij a.s. zaterdag en hoop weer wat mooie biljetten uit Oostenrijk en Oostenrijk-Hongarije, evenals leuke gesprekken te kunnen scoren. Ik neem ook een kleine hoeveelheid (niet-oostenrijk) ruilmateriaal mee, voor ouderwetsch ruilplezier
papiergeld | oostenrijk | oostenrijk-hongarije | schilling | kronen | gulden |
Was een beetje naar binnen en naar buiten. Wat een drukte! Wel wat mensen gesproken wat erg fijn was.
Het was erg druk maar wel paar ecus kunnen kopen en wat ander spul.geslaagd.mijn oudste zoon was ook mee en die vond leuk. Kreeg nog gratis munten. Hij wou volgende keer ook mee.
Ik was vandaag ook geweest, dochtertje is ziek dus die moet haar muntenbeurs doop nog ondergaan
Verzamelaar van munten van het Koninkrijk der Nederland,Groot Brittannië, Duitsland en Rusland