Muntmanifestatie Zaterdag 21 September 2024 in Houten
Moderator: WBE
Muntmanifestatie Zaterdag 21 September 2024 in Houten
Openingstijd 10.00 tot 16.00 uur.
Wie gaan er allemaal naar deze beurs?
En wie komen er allemaal om 12.00 uur samen lunchen in het restaurant?
Ik heb er weer zin in, als alles goed gaat ben ik er weer.
Mvg, Ger.
ps.
Als er nog leden zijn die interesse hebben in Nederlandse biljetten?
Wil ik de biljetten die ik aanbied vrijblijvend meenemen.
Graag een privébericht, rechtsboven in dit forum.
Mvg, Ger.
ps.
Re: Muntmanifestatie Zaterdag 21 September 2024 in Houten
Niemand ? ? ?Ger1 schreef: ↑20 aug 2024, 15:58 Openingstijd 10.00 tot 16.00 uur.
Mvg, Ger.
ps.
Mvg Ger.
Ik was graag gekomen, maar ik kan helaas niet.
Ik ben zelf nog niet naar de muntmanifestatie geweest, maar wil wel erg graag eens gaan. Bij de volgende editie moet ik die datum maar eens vrijhouden dan!
Ik ben zelf nog niet naar de muntmanifestatie geweest, maar wil wel erg graag eens gaan. Bij de volgende editie moet ik die datum maar eens vrijhouden dan!
Ja ik kom wel even langs. en 12:00 kantine lijkt me prima.
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ik weet het nog niet zeker, maar als ik kom laat ik het hier weten
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Ik moet ook overslaan. Hoop eindejaarbeurs er te zijn
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Nou Ger, je kunt de gevulde koeken ook wel weer thuislaten. Gelukkig is Patrick P er ook voor een praatje.Ger1 schreef: ↑04 sep 2024, 15:58Niemand ? ? ?Ger1 schreef: ↑20 aug 2024, 15:58 Openingstijd 10.00 tot 16.00 uur.
Mvg, Ger.
ps.
Mvg Ger.
Succes met de aanwinsten die je gaat scoren.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ilosab schreef: ↑05 sep 2024, 11:34Nou Ger, je kunt de gevulde koeken ook wel weer thuislaten. Gelukkig is Patrick P er ook voor een praatje.Ger1 schreef: ↑04 sep 2024, 15:58Niemand ? ? ?Ger1 schreef: ↑20 aug 2024, 15:58 Openingstijd 10.00 tot 16.00 uur.
Mvg, Ger.
ps.
Mvg Ger.
Succes met de aanwinsten die je gaat scoren.
Beste mensen ik kom toch maar niet naar Houten.
Ik word woensdag 11 september geopereerd aan beide ogen voor staar.
Meestal kan je na 1 week weer goed uit de voeten maar omdat het beide ogen zijn wil ik toch liever geen risico nemen.
Na controle op 2 oktober weet ik of alles goed is en kan ik weer normaal fungeren.
Mvg, Ger.
Sterkte toegewenst jongen en na 2 oktober kun je alle munten weer wat beter bekijken.Ger1 schreef: ↑06 sep 2024, 09:42 Beste mensen ik kom toch maar niet naar Houten.
Ik word woensdag 11 september geopereerd aan beide ogen voor staar.
Meestal kan je na 1 week weer goed uit de voeten maar omdat het beide ogen zijn wil ik toch liever geen risico nemen.
Na controle op 2 oktober weet ik of alles goed is en kan ik weer normaal fungeren.
Mvg, Ger.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Bij mij staat hij ook op de planning .
Aanstaande zaterdag is het dan zo ver, de jaarlijkse Muntmanifestatie (09.30-16.00 uur). Nog nooit was de omvang van dit evenement zo groot en dat komt vooral door zo’n 60 nieuwe internationale standhouders. Voor de overgrote meerderheid betreft het papiergeldhandelaren die vanuit de hele wereld hier gaan deelnemen, zie https://www.wbevenementen.eu/deelnemers/
Uiteraard mag een promotiestand van de IBNS Nederland hier niet ontbreken. Zij zijn te vinden gelijk bij de ingang van de zaal onder standnummer 69.
De beursorganisatie verwacht een grote toestroom van verzamelaars en daarom is het advies, om alvast online (goedkoper dan aan de zaal) een ticket te kopen via Https://ticketfestival.nl/wbevenementen
Uiteraard zal ik niet aanwezig zijn. A: Ik heb andere afspraken en B: Ik woon 120 km van Budapest af dus niet bepaald in de buurt van de Donau maar gezien de situatie blijf ik dan toch liever thuis. Ik heb dit jaar al genoeg ellende gehad met regenwater.
Veel succes allemaal en ik zie de nieuwe aanwinsten wel verschijnen.
Uiteraard mag een promotiestand van de IBNS Nederland hier niet ontbreken. Zij zijn te vinden gelijk bij de ingang van de zaal onder standnummer 69.
De beursorganisatie verwacht een grote toestroom van verzamelaars en daarom is het advies, om alvast online (goedkoper dan aan de zaal) een ticket te kopen via Https://ticketfestival.nl/wbevenementen
Uiteraard zal ik niet aanwezig zijn. A: Ik heb andere afspraken en B: Ik woon 120 km van Budapest af dus niet bepaald in de buurt van de Donau maar gezien de situatie blijf ik dan toch liever thuis. Ik heb dit jaar al genoeg ellende gehad met regenwater.
Veel succes allemaal en ik zie de nieuwe aanwinsten wel verschijnen.
-
- Donateur
Ik ga zeer waarschijnlijk wel degelijk naar houten. En ook naar de meeting, leg het sausijsen broodje maar klaar.
Er is veel te bekijken, en hopelijk ook voor de man met het kleine budget. Tot ziens
Er is veel te bekijken, en hopelijk ook voor de man met het kleine budget. Tot ziens
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Leon, het is een gevulde koek.leon voorn schreef: ↑18 sep 2024, 14:18 Ik ga zeer waarschijnlijk wel degelijk naar houten. En ook naar de meeting, leg het sausijsen broodje maar klaar.
-
- Donateur
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Veel plezier, succes met scoren en tot de volgende keer.
Mvg, Ger.
Mvg, Ger.
En jij succes met je oogoperatie.
Hoe was het op de beurs? Heeft iedereen nog leuke aankopen kunnen doen? Waren er nog buitenlandse handelaren met leuk spul> Hoe waren de prijzen?
Zelf nu al een tijdje niet meer op de beurs geweest: iedere keer heb ik wat anders rond die tijd: meerdaagse motortrip met collega's, afgelopen weekend tenniscompetitie. Hopelijk toch volgend jaar weer eens een kijkje nemen.
Zelf nu al een tijdje niet meer op de beurs geweest: iedere keer heb ik wat anders rond die tijd: meerdaagse motortrip met collega's, afgelopen weekend tenniscompetitie. Hopelijk toch volgend jaar weer eens een kijkje nemen.
Ik was er van half 12 tot ongeveer 2 uur. Het was nog aardig druk, vond ik. Ik heb vooral bij Enibas veel Europese munten gekocht. Buitenlandse handelaren met leuk spul (wat is leuk - dat is persoonsafhankelijk) - waren er wel, maar ik vond ze allemaal erg duur.
Ik heb best een leuke dag gehad, al was de koffie niet te zuipen
Ik heb best een leuke dag gehad, al was de koffie niet te zuipen
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool