Project PMG
Re: Project PMG
Nog eentje uit de Amerikaanse burgeroorlog. Ook weer goed voor een mooi kwartetje
Je bent lekker bezig de laatste tijd.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Weer wat nieuws, zelfs weer eens een Nederlands biljet erbij
Tingelingeling!! Daar zijn we weer
Niet heel duur, maar toch lastiger dan je zou denken deze 64 van India.
WAUW! Eindelijk een ECHTE 62 62 is een grade die PMG bijna nooit toekent, en tot op heden had ik op deze plek een Canadees biljet BC-62 (ook geen Pick dus) in een BCS slab. Maar dit is ZO veel beter!
Augustus is wel weer jouw maand geworden.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Nou misschien wel ja. Ik heb nog niet alles gepost eigenlijk
Oeh vandaag weer 3 erbij in de veiling van Crown Currency. Allemaal ruim onder mijn max. Dinsdag nog een kansje op een hele mooie. Duimen maar!
Ook leuk, voor de afwisseling
Heel mooi, niet verkeerd.
Ga je zaterdag nog naar de beurs?
Ga je zaterdag nog naar de beurs?
Nee ik zit in Frankrijk dit weekend
Veel plezier
Kreeg vandaag ook nog een 66 Replacement en een 67 van Indonesië binnen. Vijf op een rij
We gaan gewoon door hoor
Van Barbados P65b zijn maar 3 biljetten gegrade. Eentje 35Q, eentje 58 en deze PMG TOP POP Single finest known ticks all the boxes
Van Barbados P65b zijn maar 3 biljetten gegrade. Eentje 35Q, eentje 58 en deze PMG TOP POP Single finest known ticks all the boxes
En gewoon, omdat het ook niet altijd Superb Gem Unc Turbozestienklepper hoeft te zijn om toch een heel aantrekkelijk biljet in de scope van mijn verzameling te zijn: