Holland Coin Fair 2023

Plaats hier aankondigingen van munten en bankbiljettenbeurzen in Nederland. Vermeld hierbij de datum, tijd en plaats en een link naar organisator.

Moderator: WBE

Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Holland Coin Fair 2023

Bericht door Ilosab »

Daar ben ik weer met mijn jaarlijkse vraag.
Op 10 en 11 februari vindt in Leidschendam de Holland Coin Fair 2023 plaats.
Is er iemand onder de leden die daar naar toe gaat en geen interesse heeft in de coincard zou ik hem dan tegen alle kosten (aanschaf + verzendkosten) over kunnen nemen?

http://www.hollandcoinfair.nl/index.html
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Re: Holland Coin Fair 2023

Bericht door Ilosab »

Is er echt niemand die er naar toe gaat en me kan helpen?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Anomander_Rake Ukraine
Senior lid
Senior lid

Bericht door Anomander_Rake »

Ilosab schreef: 06 feb 2023, 11:43 Is er echt niemand die er naar toe gaat en me kan helpen?
Als ik erheen zou gaan, zou ik je zeker helpen. Een HCF is echter niets voor mij, denk ik.

Zou jij, op veler verzoek, weer een rubriek 'Nieuwe aanwinsten' willen aanmaken? Vriend Lelystad heeft dat zo maar een keertje gedaan, net zoals zijn gebruik van leestekens :gniffel: Jij bent en blijft mister 'Nieuwe aanwinsten', Alfred!

Groeten,
Adriaan
Maurice Ravel: Sonatine, M40: 1 Modéré
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Hij staat er, was het straal vergeten, bedankt voor de tip.

Terug naar “Beurzen Nederland”