Beste Allemaal,
Ik heb er een poos over nazitten denken. Maar stop met moderator zijn. Ik kan niet meer opbrengen vanwege mijn persoonlijke omstandigheden.
Ik blijf actief op het forum. Maar niet meer voor moderator op de verschillende rubrieken.
Groetjes,
Maarten.
Neerleggen van moderator taken
Neerleggen van moderator taken
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Re: Neerleggen van moderator taken
Hallo Maarten,
Dat is jammer. Maar als dat nu wat meer rust geeft is het waarschijnlijk een goede beslissing.
En je kunt het later altijd weer oppakken natuurlijk,
groeten Koen
Dat is jammer. Maar als dat nu wat meer rust geeft is het waarschijnlijk een goede beslissing.
En je kunt het later altijd weer oppakken natuurlijk,
groeten Koen
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Altijd verstandig om voor jezelf te kiezen!
Opvallend dat je aangeeft dat je je taken als moderator neerlegt. Dat is niet negatief bedoeld maar ik vind het netjes dat je dat even verduidelijkt. Kijk eens in de ledenlijst, kijk eens wie er moderator zijn en wanneer ze voor het laatst op het forum zijn geweest. Die zijn gewoon weggebleven, komen niet meer op het forum dus doen ook niets als moderator.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Dankje Alfred. Ja zo ben ik.Ilosab schreef: ↑07 jan 2021, 17:33 Opvallend dat je aangeeft dat je je taken als moderator neerlegt. Dat is niet negatief bedoeld maar ik vind het netjes dat je dat even verduidelijkt. Kijk eens in de ledenlijst, kijk eens wie er moderator zijn en wanneer ze voor het laatst op het forum zijn geweest. Die zijn gewoon weggebleven, komen niet meer op het forum dus doen ook niets als moderator.
De rest ook bedankt jongens. Doet me goed. Ik blijf op forum hoor
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Maarten,
gezondheid (fysiek en metaal) gaat voor alles.
Zolang je maar wel gezellig met je hobby bezig bent, dan is het goed. Hobby's zijn namelijk erg goed voor de gezondheid!!
gezondheid (fysiek en metaal) gaat voor alles.
Zolang je maar wel gezellig met je hobby bezig bent, dan is het goed. Hobby's zijn namelijk erg goed voor de gezondheid!!
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
Beste Maarten,
Als dit op dit moment jou het beste lijkt dan doen we dat natuurlijk.
Ik wil je hartelijk bedanken voor je inzet tijdens je moderatorperiode en hoop dat je snel weer wat rust weet te vinden. Fijn dat je wel actief blijft op het forum
Mocht je je moderatortaken toch weer willen oppikken dan stuur mij maar een berichtje.
Ik zal meteen je moderatortaken van je account afhalen.
Gr. Jeroen
Als dit op dit moment jou het beste lijkt dan doen we dat natuurlijk.
Ik wil je hartelijk bedanken voor je inzet tijdens je moderatorperiode en hoop dat je snel weer wat rust weet te vinden. Fijn dat je wel actief blijft op het forum
Mocht je je moderatortaken toch weer willen oppikken dan stuur mij maar een berichtje.
Ik zal meteen je moderatortaken van je account afhalen.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Maarten veel sterkte toegewenst!