probleem met Banknote mate

Plaats hier berichten over software waarmee bijvoorbeeld een muntenverzameling digitaal kan worden bijhouden.
Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

probleem met Banknote mate

Bericht door Saskia »

Heeft iemand al eens een soort gelijk probleem gehad. In Colnect heb ik 3 biljetten aan mijn collectie toegevoegd, (heb ik in de database laten zetten). Nadat ik dat had gedaan en afgesloten had heb ik bank Note Mate gestart.
In het geopende bestand bevinden zich 242 biljetten. Heb er 3 bij in Colnect dus zou de import 3 record moeten importeren.

Start "from Colnect":
probleem BNM.docx
Wie heeft een idee hoe dit op te lossen?

Saskia
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Re: probleem met Banknote mate

Bericht door PietjePuk190 »

Die error heb ik ook weleens. Gewoon even de database opnieuw starten. En dan nogeens proberen, misschien gaat het dan beter. Die functie gebruik ik zelf eigenlijk niet.

Enneh, heb je BMM 2015 of 2018?
Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Saskia »

Ik heb 2015 versie2.5.

Ik heb een keer een nieuwe database laten maken. Maar bleef het probleem houden.

Net in colnect een Nederlands biljet aan gevinkt (heb ik wel niet maar diende als test), tot mijn verbazing las de interface die gewoon in en staat nu inderdaad ook in BM. Heb ook de foutmelding niet niet. Ligt dus aan de drie toegevoegde facturen. Vind het raar maar ligt dus niet aan BM of PC.
Die 3 zal ik dan maar handmatig in BM zetten dan klopt het geheel weer.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

En heb je dit al eens eerder gedaan (importeren vanuit Colnect) dat het wel goed ging? Of is het probleem te reproduceren?

Als het te reproduceren is kun je een mailtje mailen naar support <apestaart> catamates.com, misschien komt het ze bekend voor.
Saskia Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Bericht door Saskia »

Geïmporteerd had ik al eerder gedaan. Had toen de helft in Colnect zitten. Als ik het weer tegen kom zal ik het eens naar de support sturen. Dank voor je snelle reacties.
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Ik heb het probleem inmiddels kunnen reproduceren in zowel BM 2015 als BM 2018. Volgens mij is er iets mis met die 3 specifieke records in Colnect. (En met welke records in Colnect dan nog meer....?) Het is in ieder geval niet iets waar Catamates wat aan kan doen.

Terug naar “Software over munten en bankbiljetten”