En dat terwijl de 2 euro herdenkingsmunt van 2014 nog steeds niet officieel uitgegeven is...

Moderator: euromunter
Als dat al niet meer gemeld wordt is dit forum zo goed als overleden....euromunter schreef:Op diverse Facebook groepen worden de munten en BU-set al enkele weken aangeboden. Prijzen liggen een heel stuk lager dan bij de 2014 Munten.
Op 18 juli is de uitgifte (bron Kai op Starshop Forum).
Groeten Paul
Mis ik hier geen smiley om de ironie aan te geven?Collectcoins schreef:Ik moet zeggen dat Andorra haar zaken goed op orde heeft en de producten van 2016 over enkele maanden verwacht.
Ik bedoel dat ze het na de corruptieschandalen goed op orde hebben: in januari gaven ze de uitgidtedatum aan met de producten. Dit klopt tot nu toe helemaal, ook de verdeling loopt nu goed.llinde schreef:Mis ik hier geen smiley om de ironie aan te geven?Collectcoins schreef:Ik moet zeggen dat Andorra haar zaken goed op orde heeft en de producten van 2016 over enkele maanden verwacht.
Tweede helft juli en de producten van het jaar ervoor komen beschikbaar? En dat noem jij goed op orde? En de producten van dit jaar komen misschien echt dit jaar nog?![]()
In ieder geval zijn de prijzen acceptabel, maar een verdeling uitsluitend aan handelaren, waarbij je als verzamelaar er niet direct aan kunt komen vind ik toch minder.Collectcoins schreef:ook de verdeling loopt nu goed.