Wel schandalig dat ik het UNC setje van 5 euro er niet nog kon bijsteken.
Moest dan wederom 9 euro verzendkosten betalen,

Moderator: euromunter
Daar zullen ze niet echt wakker van liggen. Snap eerlijk gezegd het commentaar niet zo goed. Als ze daar nog weer tijd aan moeten besteden om bestellingen te koppelen begint iedereen weer te zeuren dat de uitlevering weer traag loopt.eurofreak schreef:Ik heb mijn BU set van de knm ook nog niet ontvangen, zal iets voor in de loop van volgende week zijn hoop ik.
Wel schandalig dat ik het UNC setje van 5 euro er niet nog kon bijsteken.
Moest dan wederom 9 euro verzendkosten betalen,heb ze gezegd dat ik niets meer koop bij hun,,,,veel te duur die KNM
KNM schreef:
Update verwachte leverdatum uitgiften nieuwe Nederlandse euromunten
07 februari 2014
Vanwege grote belangstelling voor de nieuwe Nederlandse euromunten heeft de uitlevering van bepaalde uitgiften helaas vertraging opgelopen. Bekijk hieronder op welke producten dit betrekking heeft. Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is.*
BU-set Nederland 2014
Start uitlevering vanaf eind week 5.
Oranje Geluksdubbeltje 2014
Verwachte start uitlevering vanaf eind week 8.
Introductieset euromunten Koning Willem-Alexander 2014
Start uitlevering vanaf week 7. Bestellingen na 27 januari worden vanaf week 10 uitgeleverd.
Let op: combinatiebestellingen worden in één keer geleverd. Heeft u meerdere producten tegelijk besteld, dan worden deze allemaal geleverd op het moment dat de laatste beschikbaar is.
* Het leverschema is onder voorbehoud en afhankelijk van de productieplanning.
daar gaan we wel van uit alfredIlosab schreef:Is deze ook weer verkrijgbaar op een postagentschap?
Alfred
KNM schreef:
Dag van de Munt 2014
Op zaterdag 14 juni vindt de 22e editie van de Dag van de Munt plaats, dé muntbeurs van Nederland bij de Koninklijke Nederlandse Munt! De dag staat volledig in het teken van de nieuwe Nederlandse euromunten van Koning Willem-Alexander. Deze zijn onder andere verkrijgbaar in de volgende uitgiften, exclusief verkrijgbaar op de Dag van de Munt:
Dag van de Munt set 2014
Derde deel van de vijfdelige serie Innovatieve munttechnieken. Dit jaar met het thema ´kleur´, inclusief speciale penning van CuNi.
Muntrolpakketten 2014
Rollen van alle 8 euromunten 2014 in circulatiekwaliteit. Ook verkrijgbaar als ´Special edition´ inclusief de bijzondere 2 euro Koningsdubbelportret 2014.
Daarnaast wordt ook de - zeer beperkt beschikbare - Holland Coincard aangeboden zolang de voorraad strekt.
Activiteiten
Uiteraard kunt u weer de muntbeurs bezoeken waar alle prominente munthandelaren aanwezig zijn. Op veler verzoek zijn daarnaast twee geliefde onderdelen van het evenement terug van weggeweest:
- Bezoekerspenning: deze penning kunt u zelf slaan!
- Neem een uniek kijkje achter de schermen in de productie en de Eerste Slag ruimte van de Koninklijke Nederlandse Munt.
- Signeersessies met Muntmeester Maarten Brouwer
- Speciale kamer met de laatste producten van Beatrix en Willem-Alexander
- Vele standhouders
Deze editie zijn er twee ingangen om wachttijden zoveel mogelijk te minimaliseren. Er is een snelle ingang voor mensen die niet voor de speciale uitgiften komen. Iedereen die wel de Dag van de Munt-uitgiften wil bemachtigen kan de reguliere ingang gebruiken.
Beste Alfred,Ilosab schreef:Vanaf 2 september kan men bij de KNM om 9.00 uur het Molenvijfje kopen. Komt deze ook beschikbaar via Post NL? Ik zag op FB ook al dezelfde vraag van iemand maar wijselijk geven ze bij de KNM daar geen antwoord op want dat scheelt ze geld.
Alfred