Ik snap eigenlijk niet waar je dat vandaan haalt, hier wordt een duidelijk andere indruk gewekt: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... szaak.htmlAtox schreef:dus de kans is groot dat alle onkosten op Jeroen mogen worden verhaald.
Luit
Ik snap eigenlijk niet waar je dat vandaan haalt, hier wordt een duidelijk andere indruk gewekt: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... szaak.htmlAtox schreef:dus de kans is groot dat alle onkosten op Jeroen mogen worden verhaald.
Hoop casussen van school. Komt er meestal op neer dat als beide partijen ongeveer even vermogend zijn, de kosten van de processtukken kunnen worden verhaald op de verliezende partij. Nu zijn de prijzen daarvan een stuk lager dan werkelijke advocaatkosten, maar zoals ik al zei, het is een kantonzaak, dus hoeft niet per se een advocaat aan te werken.llinde schreef:Ik snap eigenlijk niet waar je dat vandaan haalt
Er is geen effectief middel om afbeeldingen op internet "te beschermen", het enigste wat je kan doen is niets op internet te zetten.....Munthunter schreef:Het valt mij zo tegen dat de heer Roel Dijkstra op zijn website al zijn afbeeldingen niet heeft beveiligd tegen kopiëren, in zijn ogen diefstal. Het is een kinderlijk makkelijk karweitje om dat in te stellen.
genius schreef:Tevens zou je als "dief" gewoon van andermans spullen af moeten blijven, en niet de schuld bij het "slachtoffer" zoeken.
Helaas was er geen bronvermeldingarnout bruins schreef:Dat is toch ook het geval met deze afbeelding?
Als het goed is bezit de fotograaf de foto in de hoogste resolutie. Klein kunstje te bewijzen dat het je eigen foto is.Gerardo schreef:Hoe kan hij van een penning die uitgedeeld wordt en in omloop bewijzen dat die afbeelding die geplaatst is dezelfde afbeelding is van zijn foto?
Gr. JeroenGeachte heer Munthunter,
Hierdoor bericht ik u dat ik in bovengenoemde kwestie betaling heb ontvangen van € 141,= op de derdengeldrekening van mijn kantoor.
Onder de in mijn brief van 12 juni jl genoemde voorwaarden verleent cliënt hierdoor dan ook finale kwijting, deze finale kwijting geldt zowel u als websitehouder als de gebruiker van de foto.
De kwestie is hierdoor afgedaan en ik zal het dossier dan nu ook sluiten.
Indien u of de betreffende gebruiker nog een formele schriftelijke bevestiging per post wenst, verneem ik dat graag nog even van u.
Met vriendelijke groet,
NAAM
advocaat
Ja, net zoals dat je voor de boete die je betaald voor het te snel rijden, je niet door mag blijven gaan met te snel rijden.Robin schreef:Dus, als ik het goed begrijp hebben we de straf betaald omdat de foto ooit geplaatst geweest is..