marktplaats vals goud

Plaats hier berichten over valse munten. Hiermee wordt bedoeld, munten die na zijn gemaakt met als doel ze voor echt uit te geven.
squarecoin
Volledig lid
Volledig lid

marktplaats vals goud

Bericht door squarecoin »

Deze verkoper probeert valse gouden munten te verkopen , hij heeft er heel veel en geeft de indruk dat het echte gouden munten zijn

Ik heb naar de verkoper geschreven maar hij heeft ze niet weg gehaalt , zouden jullie even langs marktplaats willen gaan en aangeven dat het hier om valse munten gaat
gewoon even op het knopje drukken (aanmelden )

als er genoeg mensen dit doen dan verwacht ik dat marktplaats er uiteindelijk wel iets aan gaat doen

http://www.marktplaats.nl/a/postzegels- ... ousPage=lr

squarecoin
Dick
Superlid
Superlid

Re: marktplaats vals goud

Bericht door Dick »

Ja na het lezen van zijn tekst kun je al wel nagaan dat dit niet klopt.

Ik heb geen verstand van munten, maar de goudprijs van muntgoud is actueel € 26,89 per gram. De intrinsieke (goud)waarde van deze munt is op basis van deze goudprijs dus actueel € 213,78. De verzamelwaarde van de munt zelf is mijn onbekend. Ik laat het aan u als verzamelaar over om uw oordeel te geven.

En dan een vraagprijs van 20 euro ?

Groet
Dick.
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
grivnagozer Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door grivnagozer »

vals.jpg
Voor het geval dat de fotootjes van dit studiemateriaal voor de toekomst worden weggehaald..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jan W Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Jan W »

Dit kwam al eerder aan de orde: http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44&t=12724

Deze meneer kan het dus niet laten...
squarecoin
Volledig lid
Volledig lid

Jan W schreef:Dit kwam al eerder aan de orde: http://munthunter.nl/viewtopic.php?f=44&t=12724

Deze meneer kan het dus niet laten...