In de gisteren van start gegane muntenveiling op www.catawiki.nl (de 14e alweer) worden deze keer een aantal hele mooie en schaarse bankbiljetten aangeboden.
Onder andere een 20 en 50 gulden Stadhouder Willem III uit 1945.
Verder nog een aantal schaarse en weinig aangeboden biljetten als het Lieftinck tientje.
Nieuwsgierig ? Kijk maar eens op http://veiling.catawiki.nl/muntenveiling
Prettig weekend allemaal,
Jos (veilingmeester muntenveiling op www.catawiki.nl)
Bankbiljetten op Catawiki veiling
Re: Bankbiljetten op Catawiki veiling
Nou, ik heb de biljetten bekeken. Ik weet niet wie er biedt maar de bedragen zijn al behoorlijk hoog, te hoog, en dan nog 2 dagen te gaan. Dezelfde biljetten werden een week geleden op de papermoneyfair onder deze biedingen verkocht.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ik denk dat ze op de papermoneyfair dan wel erg goedkoop waren Alfred.Ilosab schreef:Nou, ik heb de biljetten bekeken. Ik weet niet wie er biedt maar de bedragen zijn al behoorlijk hoog, te hoog, en dan nog 2 dagen te gaan. Dezelfde biljetten werden een week geleden op de papermoneyfair onder deze biedingen verkocht.
Gr. Alfred
50 gulden biljet word in ZF aangeboden in de MPO Catalogus 2013, startprijs 150 euro excl veilingkosten om een voorbeeld te geven.
Tja, maar daar heb je dan ook ruim 200 handelaren en als je goed zoekt dan heb je mazzel.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Donateur
alfred heeft meestal erg veel geluk 

collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Dat zijn inderdaad geen misselijke prijzen op die Catawiki veilingen. Geldt trouwens ook voor de munten. En ik heb begrepen dat je als koper ook nog eens commissie moet betalen.