Amiens, Bone (Algerije), Evreux en Rouen.

Amiens, Evreux en Marseille.

Gard, Nice en Perpignan.

Marseille en Nice.

Toulouse: 5, 10 en 25 centimes 1927/1930.

Toulouse: 5, 10 en 25 centimes 1933.
Moderator: Arjena3
Einstein, bedankt voor deze aanvulling! Deze kende ik nog niet, eens even gaan zoeken, dan kan ik de munten beter plaatsen...Einstein schreef:Mooi !
Merkwaardig is wel dat er een Duitstalige zeer gedetailleerde catalogus bestaat van de Franse noodmunten :
"Katalog der französischen Notmünzen", van Hans Meyer, 1977. Uitg. Holger Rosenberg, Hamburg.
Ik ben op zoek naar voornoemde catalogus, maar heb 'm nog niet kunnen vinden. Wie weet 'm ergens te liggen of kan mij er aan helpen... orgineel, kopie, of pdf... want de franse noodgeldmunten stromen binnen en ik wil ze goed kunnen ordenenEinstein schreef:Mooi !
Merkwaardig is wel dat er een Duitstalige zeer gedetailleerde catalogus bestaat van de Franse noodmunten :
"Katalog der französischen Notmünzen", van Hans Meyer, 1977. Uitg. Holger Rosenberg, Hamburg.
Als iemand weet waar je deze kunt vinden hoor ik het graag. Aangezien koen mij zo nodig moest aansteken met frans noodgeldEinstein schreef:Mooi !
Sorryneozion schreef:Als iemand weet waar je deze kunt vinden hoor ik het graag. Aangezien koen mij zo nodig moest aansteken met frans noodgeldEinstein schreef:Mooi !
"Katalog der französischen Notmünzen", van Hans Meyer, 1977. Uitg. Holger Rosenberg, Hamburg.is een catalogus wel handig.
Na lang zoeken eindelijk dit boek voor relatief veel geld gevonden bij een duitse boekenwinkelEinstein schreef:Mooi !