Waar zijn leden gebleven?

Heb je hulp nodig omdat je iets niet voor elkaar krijgt op het forum? Plaats hier een bericht en leg uit wat er niet lukt.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Waar zijn leden gebleven?

Bericht door Ilosab »

In 2014 had het forum 2000 leden en mijn geheugen is niet zo best meer op mijn oude dag maar ik meen dat het forum voor de upgrade richting 3000 leden ging. Toevallig kijk ik in het ledenbestand en er staan er 1962, waar zijn die andere 1000 gebleven dan?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Arjena3 Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Re: Waar zijn leden gebleven?

Bericht door Arjena3 »

Ik denk dat de leden database is opgeschoond
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Oké, verstandig maar er staan er nog een paar in van 2010, 2011, 2013 en verder vanaf 2017. Wat is de criteria dan geweest om op te schonen?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Atox Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door Atox »

Om de paar jaar schoon ik inderdaad de gebruikersdatabase op.

De criteria waren deze keer:
1. De gebruiker heeft nooit een bericht geplaatst;
2. De gebruiker is sinds 1 januari 2016 niet meer online geweest

Meer dan 95% van de verwijderde gebruikers waren gebruikers die nooit of eenmalig online zijn geweest. Misschien omdat ze eenmalig iets wilde vragen maar het antwoord vonden. Maar waarschijnlijk het grootste gedeelte spammers die er niet in slaagden een bericht te plaatsen. Het betrof deze keer denk een zeer grote spamaanval in 2014-2015 die telkens bleef mislukken. Spamrobots zijn bijzonder dom (maar worden met het jaar slimmer) en kunnen van de kleinste dingen al in de war raken. Om het vervolgens de volgende dag weer te proberen, en weer, en weer...
Technisch beheerder van het forum. Indien er problemen zijn, stuur mij dan een priveberichtje of email (atoxhybrid@gmail.com) :LoneRanger:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Bedankt voor de uitleg. Ik vind het niet erg, ik irriteerde me toch al mateloos aan al die leden die lid zijn geworden maar nooit iets hadden gevraagd of geplaatst. Helemaal voor elkaar.
leon voorn Philippines
Donateur
Donateur

Bericht door leon voorn »

bedankt ,ook van mijn kant :thumb up:
collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:

Terug naar “Hulp”