Een nieuwe webshop met provinciale munten: http://www.zeldzamemunt.nl
http://zeldzamemunt.nl/blog/
Groet, Bas
Nieuwe webshop Provinciaal
Re: Nieuwe webshop Provinciaal
Ik verzamel geen munten maar je site ziet er mooi uit, vooral de uitgebreide informatie over de betreffende munt is mooi om te lezen 

ziet er erg mooi uit! Beter dan mijn site, maar ja, dat is natuurlijk niet moeilijk :S
-
- Lid
Dank je wel!
Vind het leuk om wat meer bekendheid te genereren voor het verzamelen van munten!
Ben bezig om social media te gebruiken om daar ook met munten aanwezig te zijn. Facebook/Pinterest/Flickr/Youtube
Het is me opgevallen dat de Nederlandse numismaten nauwelijks gebruik maken van die kanalen of ik kijk niet goed genoeg. haha
Ik hoop er natuurlijk ook een leuke cent mee te kunnen verdienen.

Vind het leuk om wat meer bekendheid te genereren voor het verzamelen van munten!
Ben bezig om social media te gebruiken om daar ook met munten aanwezig te zijn. Facebook/Pinterest/Flickr/Youtube
Het is me opgevallen dat de Nederlandse numismaten nauwelijks gebruik maken van die kanalen of ik kijk niet goed genoeg. haha
Ik hoop er natuurlijk ook een leuke cent mee te kunnen verdienen.

nu nog een beetje meer munten aanbieden. (heb er nog wel 1 voor je
)

Opmaak is netjes, ik zou wel categorieën aanmaken, dat werkt vast beter als er in de toekomst meer munten in de shop komen.
Ik denk ook dat de prijzen wat aan de hoge kant zijn, maar dat kan een bewuste keuze zijn.
Ik denk ook dat de prijzen wat aan de hoge kant zijn, maar dat kan een bewuste keuze zijn.
-
- Lid
Dank jullie voor de feedback.
Ga de opmerkingen meenemen in het ontwerp.
Heb de website vorige week online gezet en moet het concept nog door ontwikkelen
in prijsvorming, vooraad, SEO enz enz
Genoeg om nog wel even bezig te zijn maar geeft wel een leuke extra dimensie aan de hobby.

Ga de opmerkingen meenemen in het ontwerp.
Heb de website vorige week online gezet en moet het concept nog door ontwikkelen
in prijsvorming, vooraad, SEO enz enz
Genoeg om nog wel even bezig te zijn maar geeft wel een leuke extra dimensie aan de hobby.