Iemand munten voor mij?

Plaats hier berichten en informatie over munten uit Europa (voor euro).

Moderator: koenmunten

Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
AKmuntenverzameler74 Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Iemand munten voor mij?

Bericht door AKmuntenverzameler74 »

Hallo allemaal, hierbij een vraag. Ik weet niet of hij in dit topic hoort maar ik kon geen topic vraag en aanbod vinden. Hierbij de vraag: Heeft er iemand hier nog eventueel dubbele munten van de Duitse staten van de periode van 1850 tot 1914. Heb jij iets voor mij? Stuur mij dan een PB. Alvast bedankt!
Ik ben een fervent verzamelaar van Duitse munten, ik verzamel de munten uit de periode van 1850 tot 1918, ik ben opzoek naar nieuwe aanwinsten, heb jij eventueel iets voor mij? Stuur gerust een PB.
Einstein België
Senior lid
Senior lid

Re: Iemand munten voor mij?

Bericht door Einstein »

Op deze website kan je aardig wat vinden voor betaalbare prijzen (maar niet allemaal natuurlijk!):
https://www.muenzauktion.info/auction/l ... egoryId=35
Groetjes,
marc

(ik verzamel alles wat feodale staten aangaat, dus ook Zwitserse Staten, Franse feodale steden en staten, en Oostenrijkse)
Nieuw lid
Nieuw lid

Bedankt voor de webstite ga er de komende week is goed rond kijken.
Ik ben een fervent verzamelaar van Duitse munten, ik verzamel de munten uit de periode van 1850 tot 1918, ik ben opzoek naar nieuwe aanwinsten, heb jij eventueel iets voor mij? Stuur gerust een PB.
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Ik heb nog wel iets van Duitse staten, wat zoek je zoal en in welke kwaliteiten.

Groet Willem
Nieuw lid
Nieuw lid

Qua kwaliteiten zoek ik vooral vanaf fraai en zeerfraai. Ligt echt per munt anders maar ik wil wel nog steeds redelijk wat details kunnen zien. En wat ik zoek is eigenlijk 1850 tot 1914. Dus ook het duitse rijk zou je erbij kunnen rekenen.

Terug naar “Europa (voor euro)”