Afbeelding afkomstig van Kai op Starshop Forum.
groeten Paul
Moderator: euromunter
Ach, zolang er in 2012 nog sets van 2001 worden uitgegeven, kunnen we voor 2023 niet zeggen of er nog een 2012 set komt....munt9490 schreef:Maar of 2012 nog wel of niet met een set komt van dit jaar is dus nog onduidelijk begrijp ik.
Ik vind dat ook wel vreemd. Mij is wel onduidelijk of het gaat om munten uit een voormalige bu-set of niet, want voor zover ik vluchtig gezien heb, gaat het om zelfde muntteken e.d. Als 2001...munt9490 schreef:ja daar heb je gelijk inik vind eigenlijk niet kunnen dat het 11 jaar later nog sets uit komen maar goed wie ben ik haha
ik hou het er voorlopig even op dat 2012 met een 2 euro munt compleet is.
Het zou wat zijn...... in 2017 ineens 100.000 extra Grace Kelly's op de marktmunt9490 schreef:lijkt me niet dat men nu nog munten van 2001 gaat slaan of wel ? Mocht dat wel het geval zijn dan is er nog altijd hoop op een uitgave over 10 jaar van 2009 bijvoorbeeld maar dan in een grote oplage zodat het nog is een leuke prijs is om aan te schaffe
Collecteuro's schreef:Ik vind dat ook wel vreemd. Mij is wel onduidelijk of het gaat om munten uit een voormalige bu-set of niet, want voor zover ik vluchtig gezien heb, gaat het om zelfde muntteken e.d. Als 2001...munt9490 schreef:ja daar heb je gelijk inik vind eigenlijk niet kunnen dat het 11 jaar later nog sets uit komen maar goed wie ben ik haha
ik hou het er voorlopig even op dat 2012 met een 2 euro munt compleet is.
Blijkbaar lagen er nog rollen en zijn deze voor de verzamelaars in een box gedaan met een certificaat erbij. Hierop staat geen oplage vermeld.Kai op Starshop Forum:
Nichts anderes als Rollenware in Box mit "Zettel"