Ben nog wel wat aan het klooien geweest met mijn ministudiootje, maar de lampen er te dicht op levert te veel schittering op en het stinkt.

Misschien dat ik zelf iets kan aanpassen met de ideeën die ik bij jouw opstelling kan opdoen.
Gr. Jeroen
pecunia non oletMunthunter schreef: en het stinkt.
Ik heb in dit topic al verteld welk objectief, welke lampen en welke camera ik gebruik.Munthunter schreef:Jan zou jij eens een foto kunnen maken van je opstelling? Heb deze op de Muntmanifestatie wel gezien, maar kan hem niet meer zo voor de geest halen. Welke lampen gebruik je en natuurlijk welke objectieven en camera en zo.
Deze snap ik niet helemaal, een timmerman heeft er toch ook geen problemen mee zijn hamer te laten zien?Koevoets numismatics schreef:Aangezien ik volgend jaar de muntfotografie commercieel wil gaan aanbieden kan ik helaas geen foto plaatsen van de opstelling.
Ik denk ook niet dat Jan er een probleem mee heeft om zijn fototoestel te laten zienllinde schreef:Deze snap ik niet helemaal, een timmerman heeft er toch ook geen problemen mee zijn hamer te laten zien?Koevoets numismatics schreef:Aangezien ik volgend jaar de muntfotografie commercieel wil gaan aanbieden kan ik helaas geen foto plaatsen van de opstelling.
Damn dan had ik op de Muntmanifestatie beter op moeten letten dus!Jan W schreef:Ik denk ook niet dat Jan er een probleem mee heeft om zijn fototoestel te laten zienllinde schreef:Deze snap ik niet helemaal, een timmerman heeft er toch ook geen problemen mee zijn hamer te laten zien?Koevoets numismatics schreef:Aangezien ik volgend jaar de muntfotografie commercieel wil gaan aanbieden kan ik helaas geen foto plaatsen van de opstelling.![]()
Maar laat hij zijn hele opstelling tot in detail zien dan maken mensen dat na en is hij een deel van zijn broodwinning kwijt. Het gaat hier om professionele fotografie natuurlijk.
Hier ook met een Samsung toestel van 230 euro die ik vier jaar geleden heb gekocht.
Als fervent muntenfotograaf moet ik ook zeggen: chapeau! Niets meer aan doen. Dit is al vele malen beter dan wat je gemiddeld op verkoopsites aantreft. Je zou nog wat met nabewerking kunnen spelen, contrast en scherpte en zo, om te kijken of je het geheel nog net iets meer kan laten springen.