Hallo,
Niet door mij gevonden,maar gekocht.
Paleolithic flint point +/- 45.000 to 30.000 yaers old.
Afmetingen: L X B X D = 40,2 x 28,1 x 9,6 mm.
Gewicht: 9,82 gram.
Wie weet hier meer over ?
Groeten,
Denis49
Paleolithic flint point.
Moderator: koiboyke
-
- Senior lid
-
- Superlid
-
- Senior lid
Dat is een goed idee. Ik heb met detectorvondsten de meest uiteenlopende antwoorden gekregen, terwijl het om dezelfde vondst ging. Gezien enkele zeer goed onderbouwde determinaties op een forum, kon ik de andere 'determinaties' als niet kloppend aanmerken.denis49 schreef:Bedankt Voskeman.
Ik zet altijd alles op verschillende fora.
Groeten,
Denis49
Aangezien het detectorhoekje hier vrij klein is,natuurlijk omdat het ook een munten en bankbiljettenforum is, valt het mij niet tegen dat er toch zo snel een antwoord is gekomen. Dank je Voskeman!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
- Superlid
Wat ik van dit forum vind is dit.
Ik voel me nu al prettig op dit forum omdat het niet alleen over bodemvondsten gaat maar dat je in ieder geval ook je aangekochte nieuwe munten mag laten zien en aangekochte munt oudheden. Ook bankbiljetten andere penningen ed.
Muntvondsten zijn dus ook altijd leuk voor dit forum, maar het hoeft niet zo te zijn dat het zo groot word met van alles.
De toon lijkt mij voor dit forum te liggen op munten , penningen en papiergeld.
Ga niet bv onderwerpen maken als fibulea, gespen, knopen enz hou dat gewoon op metaalvondsten , oogvondsten . Andere forums hebben dat al zo veel en dat is genoeg , dit forum moet nou net ietsje anders zijn dan de rest.
Dennis plaats gerust jou aangekochte bodemvondsten hier op het forum.
Ik voel me nu al prettig op dit forum omdat het niet alleen over bodemvondsten gaat maar dat je in ieder geval ook je aangekochte nieuwe munten mag laten zien en aangekochte munt oudheden. Ook bankbiljetten andere penningen ed.
Muntvondsten zijn dus ook altijd leuk voor dit forum, maar het hoeft niet zo te zijn dat het zo groot word met van alles.
De toon lijkt mij voor dit forum te liggen op munten , penningen en papiergeld.
Ga niet bv onderwerpen maken als fibulea, gespen, knopen enz hou dat gewoon op metaalvondsten , oogvondsten . Andere forums hebben dat al zo veel en dat is genoeg , dit forum moet nou net ietsje anders zijn dan de rest.
Dennis plaats gerust jou aangekochte bodemvondsten hier op het forum.
-
- Senior lid