Heb vandaag een nieuwere versie van de applicatie online gebracht.
Er zijn enkele (hele) kleine elementjes veranderd in de opmaak, die direct op mijn mac zichtbaar waren terwijl dit niet het geval was op een windows pc. Dit zijn programmeerdetails en deze zal ik jullie dan ook besparen !
Voor de rest is er een tamelijk grote update gebeurd qua munten. Alle gekende 2 euromunten tot en met 2011 zitten hier nu in verwerkt met de 'juiste' informatie die ik kon verschaffen. Zo zijn er veel oplagecijfers die nu verandert zijn en zijn bij enkele munten is nu ook de kostprijs beschikbaar waar dit nog niet het geval was. Ook zijn er terug meer foto's te vinden. Jammer genoeg nog niet allemaal, maar dit komt wel in orde in de loop der tijd!
De nieuwere versie kan gedownload worden via
http://www.yosoyke.be/yosoykemunt.php
De eerdere gegevens van de vorige versies gaan
NIET verloren wanneer je deze nieuwe versie download en er gebruik van maakt , dus geen angst hebben dat je alles terug zult gaan moeten invoegen.
Verder wens ik je veel plezier met deze applicatie en ik kan je nu al melden dat er hard gewerkt wordt voor een nieuwe versie die beschikbaar zal komen met de nieuwe munten van 2012. Maar dit nog niet direct, omdat er nog veel elementen zijn die niet geheel duidelijk zijn.
mvg Kevin