Daniel beide kanten worden gelijktijdig geslagen.Gible schreef:Ja maar de draai is toch bijna altijd hetzelfde, ene keer 90 graden andere keer weer de 180 gradenDick schreef:Het fijne weet ik er niet van maar volgens mij had het te maken met de materiaal verplaatsing tijdens het slaan, maar ik denk dat de echte kenners hier wel op zullen reagerenGible schreef:Even een vraag: waarom werden die verdraaiingen bij de guldens en centen van Nederland zo gedaan?
Slaan ze beide kanten gelijktijdig of worden alle kanten apart geslagen?
1 gulden Beatrix 1983
Moderator: maarten89
-
- Superlid
Re: 1 gulden Beatrix 1983
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
Ok bedankt! Nu nog even wachten op het antwoord waarom ze die verdraaiingen deden 

Mogelijk scheelt het als je de eerste posts in dit Topic leest..Gible schreef:Ok bedankt! Nu nog even wachten op het antwoord waarom ze die verdraaiingen deden
1 "Pallas" guldens verzamelaar.
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Verslaafd aan jacht op de mooist betaalbare kwaliteit 1 gulden met de beeltenis van Pallas Athena en/of een bijzondere variant..
Nu zie ik het. Dankjewel.r.veldema schreef:Mogelijk scheelt het als je de eerste posts in dit Topic leest..Gible schreef:Ok bedankt! Nu nog even wachten op het antwoord waarom ze die verdraaiingen deden