Vraag

Plaats hier algemene informatie over metaaldetectie. Heb je leuke tips? Een zoekverhaal, Een vraag? Dat kan hier...

Moderator: koiboyke

Robby VG
Volledig lid
Volledig lid

Vraag

Bericht door Robby VG »

Ik heb 4 jaar geleden een Garett Ace 250 gekocht. Sinds 1 jaar is hij niet meer zo plichtbewust en piept hij ook als ik tegen gras kom enzo. Blijkbaar is de plaat beneden beschadigd.

Kan ik daar iets aan doen? Beschermhoes ofzo en is het dan over. Of koop ik maar best voor 150 euro een totaal nieuwe plaat?
Zeer veel dank aan Gible voor de geweldige avatar!
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: Vraag

Bericht door Munthunter »

Tsja dat is de vraag, als de schijf beschadigd is van binnen (breuk in de spoel of zo) dan red je het niet met een beschermplaat.

Ik koop altijd direct een beschermplaat om beschadigingen tegen te gaan... Dat is die 2 tientjes wel waard.

Misschien even na laten kijken, of een schijf lenen van een collegazoeker en kijken of het dan is verholpen en het dus aan je schijf ligt.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door koiboyke »

Ik heb dit ook gehad en was de stekker nat geworden ff droog gefohnt en daarna weer goed aangedraaid.
Verder geen problemen meer mee gehad.
gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Bericht door Munthunter »

Ik heb ook wel eens zitten kitten, maar het gevoel dat ik zaken niet zou vinden door mijn geknutsel overwon en ik kocht toch een nieuwe schotel...
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Robby VG
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Robby VG »

Munthunter schreef:Ik heb ook wel eens zitten kitten, maar het gevoel dat ik zaken niet zou vinden door mijn geknutsel overwon en ik kocht toch een nieuwe schotel...
Heb ik ook voor, ik zag nu net dat er echt zeer goede schotels zijn van een ander zeer goed merk die 150 euro kostten, en daarvoor heb je natuurlijk geen nieuwe detector.
Zeer veel dank aan Gible voor de geweldige avatar!

Terug naar “Metaaldetectie algemeen”