Overzicht Coincards Nederland
Moderator: euromunter
Re: Overzicht Coincards Nederland
Passen de uitgiften in coincard van Het Nederlandse Munthuis wel binnen dit topic?
Misschien dat deze beter verplaatst kunnen worden, gezien het geen officiële uitgiften zijn en men nu wel eens anders kan gaan denken.
Gr. Jeroen
Misschien dat deze beter verplaatst kunnen worden, gezien het geen officiële uitgiften zijn en men nu wel eens anders kan gaan denken.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
-
henkieee1
sorry mijn fout 
ben weer is wat te snel in plaats om het forum beetje door te kijken
mvg henkie
ben weer is wat te snel in plaats om het forum beetje door te kijken
mvg henkie
-
Dick
- Superlid

Weet iemand toevallig hoeveel van de eerste 4 herdenkingsmunten er in coincards terecht zijn gekomen ?, dit omdat ze zo belachelijk duur zijn, en toch een oplage hebben van een miljoen, of is het meerendeel in rollen uitgegeven ?
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
koninkrijks munten van Willem I , II , III en Wilhelmina.
die eerste 4 coincards zijn toch in later stadium uitgegeven , omdat er veel vraag naar was ! de aantallen zou ik zo niet weten
altijd op zoek naar die ene munt
De coincards van de eerste vier zijn aangekondigd gelijk op het moment dat de vijfde herdenkingsmunt uitkwam, dus niet omdat er vraag naar was.
Deze vijfde werd direct voornamelijk in coincard geleverd bij de postkantoren en de eerste vier waren alleen bij KNM te bestellen, als ik me niet vergis voor iets meer dan nominale waarde.
KNM heeft toentertijd gezegd dat er maximaal 5000 van zouden worden uitgegeven.
Luit
Deze vijfde werd direct voornamelijk in coincard geleverd bij de postkantoren en de eerste vier waren alleen bij KNM te bestellen, als ik me niet vergis voor iets meer dan nominale waarde.
Luit
-
Dick
- Superlid

Luit bedankt, het is me nu duidelijker waarom ze zo duur zijn.llinde schreef:De coincards van de eerste vier zijn aangekondigd gelijk op het moment dat de vijfde herdenkingsmunt uitkwam, dus niet omdat er vraag naar was.
Luit
Gr.
Dick
verzamelaar van de 2 euro cc en sets op jaartal in unc of BU kwaliteit en
-
genius
- Senior lid

Volgens mij voor precies de nominale waarde plus verzending. Ahoewel je dan wél gelijk hebt omdat je in totaal boven de nominale waarde uitkomt.llinde schreef:en de eerste vier waren alleen bij KNM te bestellen, als ik me niet vergis voor iets meer dan nominale waarde.
123
Volgens mij was verzending toen nog gratis binnen Nederland en moest er iets van 5.50 voor de vijfjes betaald worden.
Op mijn bevestigings-mail staat het helaas niet.
Luit
Luit
-
genius
- Senior lid

Je hebt gelijk, ik heb even in het andere forum gekeken....llinde schreef:Volgens mij was verzending toen nog gratis binnen Nederland en moest er iets van 5.50 voor de vijfjes betaald worden.
Luit
nico schreef:Overigens vind ik de "spaar ze allemaalactie" een prima idee,
ik vind 50 eurocent voor een leuke verpakking niet bepaald een woekerprijs. Als de munten dan van goede kwaliteit zijn, helemaal.
123
-
genius
- Senior lid

Een mooi overzicht van de eerste dag uifgite coin cards is hier te vinden.
Eerste dag uitgiften
123
Jammer dat er geen afbeeldingen bij staan, dat zou het overzicht wel compleet maken.genius schreef:Een mooi overzicht van de eerste dag uifgite coin cards is hier te vinden.
Groeten Paul
-
genius
- Senior lid

Bij mij staat er bij elke munt gewoon een afbeelding bij.euromunter schreef:Jammer dat er geen afbeeldingen bij staan, dat zou het overzicht wel compleet maken.genius schreef:Een mooi overzicht van de eerste dag uifgite coin cards is hier te vinden.
Groeten Paul
123
Ik had niet gezien dat je de thema's aan moest klikken
En het zijn ook nog eens mooie afbeeldingen! Inderdaad een mooi overzicht!
groeten Paul
En het zijn ook nog eens mooie afbeeldingen! Inderdaad een mooi overzicht!
groeten Paul
Weet iemand wanneer de 1e Slag van de €5 herdenkingsmunt "50 Jaar Koninkrijksstatuut" uit 2004 is geweest?
Alvast bedankt.
Groet,
JorSan
Alvast bedankt.
Groet,
JorSan
2 Euro CC Euromunten (UNC) + (BU) + (PROOF)
Ergens in december 2004. bronjorsan schreef:Weet iemand wanneer de 1e Slag van de €5 herdenkingsmunt "50 Jaar Koninkrijksstatuut" uit 2004 is geweest?
Alvast bedankt.
Groet,
JorSan
Bedankt voor je reactie, maar ik zoek de exacte datum.
Groet,
JorSan
Groet,
JorSan
2 Euro CC Euromunten (UNC) + (BU) + (PROOF)