dubbele misslag cent 1973
Moderator: maarten89
dubbele misslag cent 1973
Hier een cent waar het dubbel fout is gegaan, offcenter en een hapje uit...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
...........afwezig..... :wave:
Re: dubbele misslag cent 1973
Schitterend stuk, waar je echt heel erg zuinig op moet zijn!
WOW *kijk jaloers*
Weet iemand wat zo iets waard zou kunnen zijn?
Hoe kan het eigenlijk dat zulke dingen toch bij de consument terecht komen. Ik bedoel dat ze hem dan niet meteen omsmelten. dat hebben ze toen wel gedaan met alle munten uit 1949 die geslagen waren van Juliana. Ze hadden per ongeluk Juliana de zelfde kant op laten kijken als Wilhelmina. Ze hebben toen alle munten omgesmolten op 1 setje na die is te bewonderen in het muntenmuseum in Utrecht.
Matthijs
Hoe kan het eigenlijk dat zulke dingen toch bij de consument terecht komen. Ik bedoel dat ze hem dan niet meteen omsmelten. dat hebben ze toen wel gedaan met alle munten uit 1949 die geslagen waren van Juliana. Ze hadden per ongeluk Juliana de zelfde kant op laten kijken als Wilhelmina. Ze hebben toen alle munten omgesmolten op 1 setje na die is te bewonderen in het muntenmuseum in Utrecht.
Matthijs
Wat deze munt waard is datgene wat een "gek" er voor geeft.mdb86 schreef:WOW *kijk jaloers*
Matthijs
Voor dit soort munten bestaat geen catalogus.
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
WAUW man dat is hele mooie en zeldzame ook nog eens! Schitterend hoor
Groet,
Maarten

Groet,
Maarten
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.