Muntenrijk nieuws

Plaats hier een bericht om een munten- en bankbiljettenhandelaren te promoten.
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Bennie55

Muntenrijk nieuws

Bericht door Bennie55 »

De site van Muntenrijk wordt begin 2011 gesplitst in http://www.muntenrijk.nl en http://www.muntenrijk.eu
Dit om het aanbod in euromunten en munten van voor de euro overzichtelijke te kunnen aanbieden.
Bankbiljetten , Provinciale munten en Wereld munten komen op de site http://www.muntenrijk.nl te staan.

Wij hopen in de toekomst op dit Forum ook onze bijdrage te kunnen geven.
Munthunter Nederland
Webmaster
Webmaster

Re: Muntenrijk nieuws

Bericht door Munthunter »

Ik ben erg benieuwd naar de website's Bennie!

Ik hoop je ook regelmatig tegen te komen op dit geweldige forum en je brijdragen te kunnen lezen.

Vriendelijke groeten,

Jeroen - Munthunter

Ps. je hoeft hier geen bbcodes [URL] te gebruiken bij een weblink, dit gaat automatisch. Enkel in uitgebreidere code's is dit noodzakelijk. Ik heb het even aangepast.

Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Om eerlijk te zijn vind ik de prijzen op de website duurder dan de diverse andere websites, bijvoorbeeld de 2 euro munt van Vaticaanstad 2010 is hier 55 euro i.p.v. 49/50 euro en diverse andere munten zijn ook stuk prijziger.

Dus ik zou niet 1, 2, 3 bestellen bij jullie maar wel een zeer nette en verzorgde site ;)
Willem Nederland
Globale moderator
Globale moderator

Bericht door Willem »

Gible schreef:Om eerlijk te zijn vind ik de prijzen op de website duurder dan de diverse andere websites, bijvoorbeeld de 2 euro munt van Vaticaanstad 2010 is hier 55 euro i.p.v. 49/50 euro en diverse andere munten zijn ook stuk prijziger.)
Ik heb de Vaticaan 2 euro 2010 al voor EUR 35,00 van eigenaar zien verwisselen, scheelt EUR 20,00. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken en niet bij de eerste de beste handelaar je munten bestellen. Geduld is een schone zaak en haastige spoed is zelden goed :lol:
Zelf heb ik na lang zoeken en veel geduld dit jaar de 2x de 2 euro CC 2005 van Vaticaan in het groene mapje voor EUR 80,00 kunnen aanschaffen.

Gr. Willem
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Nou bij bijna elke site zijn de munten goedkoper van de euro dan op deze website ;)

Terug naar “Munten- en bankbiljettenhandelaren”