Hoe bergen jullie de zilveren 10 en 50 gulden munten op?
Zat zelf aan capsules te denken of het soort doosjes waar ook wel eens de rijks munten in zitten
opbergen van 10 en 50 gulden
Moderator: maarten89
Re: opbergen van 10 en 50 gulden
Gewoon in muntenhouders en dan het album in.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Volledig lid
Maar dan wel de grote muntenhouders. 

Inderdaad, je kunt hem wel in 17,5 doen maar dan zie je zo weinig
Gr. Alfred

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Dat is dus ook mijn probleem. Heb wel munthouders ervoor maar vind dit wel leuke munten om te "presenteren". Dus een capsule of doosje zou beter zijn.Diocol schreef:Maar dan wel de grote muntenhouders.
Ik heb dat soort munten allemaal in proof, dan zitten ze automatisch in een doosje....
Verzameld herdenkings 2 euromunten. Eerste Slag, KNM compleet. Proefslagen en ontwerpen Beatrix t/m heden.
Ik doe deze gewoon in munthouders 39,5mm, zo speciaal vind ik ze ook niet. 50 guldenmunten en 10 guldenmunten gaan inmiddels ver onder nominaal weg dus volgens mij zijn er velen met mij die er zo over denken...
Capsules, daar begin ik niet aan, ik kom nu al ruimte te kort.
Gr. Jeroen
Capsules, daar begin ik niet aan, ik kom nu al ruimte te kort.
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!