Foto's eerste pagina is duidelijker te zien. ( *edit)
Moderator: Robin
Zo dan?andres schreef:is er zeker opgezet door een vrijwilliger van het plaatselijk dorpsmuseum , ik zie er geen nummer 44 in
Druk 3 van CNM komt hij ook in te staan. Jan van der Wis heeft hem ook gezien. Goed gekeurd. Ik heb die andere in handen gehad ja! 2 druppels water hoor. Precies zelfde.r.veldema schreef:Kon Arend het ander exemplaar niet ff uit de kluis halen, dan had je er een fotootje van kunnen maken.
Ben erg benieuwd.
Heb de 2 delen van het Purmer Provinciale handboek ook aangeschaft en inderdaad in deel 2 staat ie expliciet vermeld.
LEUK!!
r.veldema schreef:Ik ben blij voor je en ook blij voor mezelf, want ik heb van het verkoopbedrag een mooie Utrechtgulden 1687 kunnen scoren.
...en zo blijft hij toch een beetje in de familie.
Nou verder op zoek naar het zilveren exemplaar 1763 met de zelfde beeldenaar.. (valt nog niet mee)
Jaa heb er 1 hoorRobin schreef:Ik ben blij voor je en ook blij voor mezelf, want ik heb van het verkoopbedrag een mooie Utrechtgulden 1687 kunnen scoren.
...en zo blijft hij toch een beetje in de familie.
Nou verder op zoek naar het zilveren exemplaar 1763 met de zelfde beeldenaar.. (valt nog niet mee)
Hier 1 met de Madura Cross van Soumenep. (niet in mijn bezit)
Zelf heb ik nog een 1763 met een oost-indisch bankierklopje, dus misschien is er een deel van de 1763 emissie naar de oost verdwenen.
.. ze zijn iig schaars en de 'juiste' beeldenaar op de 63 ben ik pas 1x tegengekomen.
The Quest goes on!
Groet, Robin.