Muntenverzamelaar

Plaats hier een bericht om een munten- en bankbiljettenhandelaren te promoten.
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Diocol Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Muntenverzamelaar

Bericht door Diocol »

http://www.demuntenverzamelaar.nl

Alleen maar perfecte zaken met deze man gedaan.
100% betrouwbaar.
Reageert supersnel op mailtjes en verzend ook snel.

Collin
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Re: Muntenverzamelaar

Bericht door llinde »

helemaal mee eens!!

Luit
koiboyke Nederland
Moderator
Moderator

Bericht door koiboyke »

Ik heb er ook wel eens besteld.
En inderdaad een betrouwbaar man.
Gr Mark
het geld blijft in de wereld en wij moeten eruit.

Voor meer bodemvondsten kijk op https://www.facebook.com/pages/Der-Koi- ... 9796062944
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Perfecte verkoper, razendsnel met leveren.

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
bernard3 Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door bernard3 »

We zijn het snel met elkaar eens hierover, snelle en goede service. :D

Trouwens ook een groot handelaar op eBay.

Bernard
JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door JHG Coins »

Klopt, ik koop altijd mijn munthouders en dergelijke via ebay bij deze handelaar. Goede prijzen, snelle levering, niets dan lof.
llinde Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door llinde »

@Tasu,

TIP: buiten ebay om wil nog wel eens goedkoper zijn, gewoon ff mailen.

Luit
JHG Coins Nederland
Senior lid
Senior lid

Bericht door JHG Coins »

Bedankt voor de tip, ik ben daar een tijdje terug bij toeval al achter gekomen! Doet me er aan denken dat ik nodig weer eens wat houdertjes moet bestellen.
Diocol Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Diocol »

Bij Marcel (demuntenverzamelaar) Kun je alles bestellen wat met munten te maken heeft.
Het is vaak voordeliger om bij hem te bestellen dan bij b.v. Hartberger i.v.m. verzendkosten.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

De Muntenverzamelaar heeft een feedback van bijna 39000 en daarvan is 99,9 % positief. Hij staat dan ook bij mijn favorieten op eBay NL.
Ik heb er nog zo eentje, Vistabanknotes, staat op eBay.com Heeft een feedbackscore van ruim 27.200 waarvan 100 % positief. Is een papiergeldverkoper uit Engeland waarbij je ook in euro's kunt betalen, scheelt weer bankkosten. Heb ik ook vaak papiergeld bij gekocht. Iedere dag plaatst hij nieuwe biljetten, meestal voor een veiling van 4 of 6 dagen. Maar als je hem bij je favorieten zet dan zie je gauw genoeg wat voor nieuwe advertenties hij heeft geplaatst. Het enige nadeel is dat de Britse posterijen niet zo vlot zijn met verzenden. Ik heb wel eens 3 weken moeten wachten terwijl het poststempel een correcte datum vermeldde.
Hierbij de link.
http://myworld.ebay.nl/vistabanknotes&s ... X:SELLERID

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
rtholen Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door rtholen »

Hierboven genoemde handelaar, biedt wel eens vals materiaal Koninkrijk aan, als zijnde echt.
Diocol Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Diocol »

rtholen schreef:Hierboven genoemde handelaar, biedt wel eens vals materiaal Koninkrijk aan, als zijnde echt.

Verklaar je nader? Met een feedback score van zoveel zal toch wel eens iemand iets moeten hebben gekregen wat niet echt was, en hier feedback over hebben gegeven? :?
Rexonium
Lid
Lid

Bericht door Rexonium »

De handelaar in kwestie heb ik ontmoet en het is werkelijk een onbeschofte handelaar die nog geen munt kan herkennen of waarderen zoals een verzamelaar doet. Alleen zilver en goud en de rest kan hem geen zak schelen. Wel beginnende verzamelaars afkraken omdat ze geen waardevolle munten bezitten, geef hem een munt uit 1613 in zijn handen en zonder er nog maar naar te kijken wegleggen. Daarna nog even opscheppen over zijn geweldige internationale connecties en 'aanbiedingen' van 1000 Julianaguldens voor €2,90 per stuk... yuck

Enkele dagen eerder wel een échte classieke verzamelaar op bezoek gehad voor mijn zilver, daar leer je tenminste nog iets van en urenlang over munten gesproken met een groene sigaret en koffie erbij. ;)

Binnen twee dagen beide extremen meegemaakt in de types verzamelaars, dit is dus een gestampte muisjes type IMHO.

Ik moest dit even van me af schrijven, maar ik hoop dat Marcel van D. dit leest. (want ik had wel Willem III riksen, maar niet voor de smeltoven :twisted: )

-- Kthxbye /o\
Verzamelaar van: Nederland | Europa (pre-€) | UK + British Empire | Zilver | Wereld overig

Trots op: 5 Mark 1904 Pruissen | Cent 1859 USA | Willem III 1878 1 cent PR+
rtholen Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door rtholen »

@ Diocol, wanneer men een stuk aankoopt als zijnde echt, en het niet herkent in zijn hoedanigheid als zijnde een vals exemplaar, zal er ook geen negatieve feedfack volgen op Ebay.
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

De munten verzamelaar is een top verkoper, ik doe de grotere bestellingen altijd bij hem en heb alles keurig ontvangen.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Ik ook, ruim een maand geleden de 2 euro Finland 2010 besteld en zonder problemen gisteren in de brievenbus ontvangen.

Gr. Alfred
Diocol Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Diocol »

rtholen schreef:@ Diocol, wanneer men een stuk aankoopt als zijnde echt, en het niet herkent in zijn hoedanigheid als zijnde een vals exemplaar, zal er ook geen negatieve feedfack volgen op Ebay.
Sorry hoor, maar kan mij echt niet voorstellen dat er niemand is die niet 1 keer in de gaten heeft dat een munt vals is met zo'n hoge feedback score.
(natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat iemand het niet door heeft)
rtholen Nederland
Beheerder
Beheerder

Bericht door rtholen »

Geen enkel probleem, ik heb in ieder geval meermaals, valse stukken bij hem aangeboden gezien.
Om je dan een concreet voorbeeld te geven; gulden 1944 doorloper, minimaal 3 verschillende stukken.
Diocol Nederland
Volledig lid
Volledig lid

Bericht door Diocol »

rtholen schreef:Geen enkel probleem, ik heb in ieder geval meermaals, valse stukken bij hem aangeboden gezien.
Om je dan een concreet voorbeeld te geven; gulden 1944 doorloper, minimaal 3 verschillende stukken.
Ach zo, zal het eens in de gaten houden. :wink:
Daniël Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Daniël »

Al ruim 10 - 15 bestellingen gedaan en nog steeds geen problemen ondervonden! 1x moest er iets nageleverd worden omdat de munten die hij zelf had verkleurd waren, zelfs de nalevering binnen 2 dagen! :)

Terug naar “Munten- en bankbiljettenhandelaren”