Een zeldzame rijksdaalder van willem 3!
Moderator: maarten89
Een zeldzame rijksdaalder van willem 3!
Dag mensen,
Het loopt lekker hier met de nieuwe aanwinsten.
Gister ook een mooie aanwinst gekocht en wou hem even met jullie delen.
Dit is niet hetgeen dat ik verzamel, maar omdat deze zo zeldzaam is ( RRRR ) kon ik hem toch niet laten liggen!
Misschien toch voor de verkoop maar ben er nog niet helemaal over uit hahaha... afijn hier de foto's!
Het gaat om een rijksdaalder 1870 PROOF!
Dit soort rijksdaalders van willem 3 komen haast nooit voor in proof, dus dit is een zeer zeldzaam exemplaar!
Het loopt lekker hier met de nieuwe aanwinsten.
Gister ook een mooie aanwinst gekocht en wou hem even met jullie delen.
Dit is niet hetgeen dat ik verzamel, maar omdat deze zo zeldzaam is ( RRRR ) kon ik hem toch niet laten liggen!
Misschien toch voor de verkoop maar ben er nog niet helemaal over uit hahaha... afijn hier de foto's!
Het gaat om een rijksdaalder 1870 PROOF!
Dit soort rijksdaalders van willem 3 komen haast nooit voor in proof, dus dit is een zeer zeldzaam exemplaar!
Verzamelaar zeldzame en proof munten van wilhelmina en proof munten juliana!
Re: Een zeldzame rijksdaalder van willem 3!
Mijn mond valt open!
Wat mag je hier wel niet voor betaald hebben dan
In ieder geval een superaanwinst! (mits het natuurlijk geen naslag ofzo is haha )
In ieder geval een superaanwinst! (mits het natuurlijk geen naslag ofzo is haha )
Wat de gek er voor geeft.
Dat was ook het eerste dat mij gebeurde toen ik de munt zag! Ik kon het ook niet geloven..N1ck schreef:Mijn mond valt open!
Prijzen doe ik nooit uitspraken over, maar goedkoop is het zeker niet!
Dit is zeker geen naslag! 8)
Mooi hoor, de capsule is niet meer zo geweldig of wel?
Wat een top aanwinst,
als verzamelaar van proofmunten ( wat jij natuurlijk ben) zou ik de munt gewoon houden als topper van de verzameling.
Ps ,heb je de nieuwe muntalmanak 2011 al bekeken? zo niet kijk dan binnenkort maar eens op pagina 119, word je vast blij van net als ik dat ben geworden daarnet.
als verzamelaar van proofmunten ( wat jij natuurlijk ben) zou ik de munt gewoon houden als topper van de verzameling.
Ps ,heb je de nieuwe muntalmanak 2011 al bekeken? zo niet kijk dan binnenkort maar eens op pagina 119, word je vast blij van net als ik dat ben geworden daarnet.
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
sgtravel schreef:Wat een top aanwinst,
Hey Sander,
Ja dit is wel een zeer extreem dingetje dat is een feit! Alleen verzamel ik geen willem 3 proof dus ja.... twijfel twijfel....
Nee de muntalmanak haal ik morgen ff op, maar ik werd al gebeld met de mededeling wat er in pagina 119 staat dus aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant ook weer niet, zo krijg ik hem nooit compleet!
Dat is idd. een schitterende munt, maar waar vind je ze, ik kom ze nooit eens tegen. Vind je ze bij de handel of gewoon ergens op het internet.
En nu de vraag, wat staat er dan voor bijzonders op pagina 119. Ik ben nl. niet van plan om een catalogus van 2011 aan te schaffen, dit doe ik éénmaal om de 4 jaar. Dus vertel eens wat voor bijzonders erin staat.
Gr. Willem
En nu de vraag, wat staat er dan voor bijzonders op pagina 119. Ik ben nl. niet van plan om een catalogus van 2011 aan te schaffen, dit doe ik éénmaal om de 4 jaar. Dus vertel eens wat voor bijzonders erin staat.
Gr. Willem
Waajooooo Gefeliciteerd met deze TOP MUNT!!! Ken maar paar en na 1945 zijn ook minder als 4 op de markt geweest. Met recht RRRR!
Gr.
Maarten
Gr.
Maarten
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Dank u!maarten89 schreef:Waajooooo Gefeliciteerd met deze TOP MUNT!!! Ken maar paar en na 1945 zijn ook minder als 4 op de markt geweest. Met recht RRRR!
Gr.
Maarten
Ja dit is echt een RRRR munt! 8)
Dank je wel! Ja men zoekt en gij zal vinden.... Ik als proof verzamelaar loop nog wel eens tegen dingetjes aan....!Willem schreef:Dat is idd. een schitterende munt, maar waar vind je ze, ik kom ze nooit eens tegen. Vind je ze bij de handel of gewoon ergens op het internet.
Gr. Willem
JUWEELTJE ! *kwijl*
Wow, zoiets hoop je altijd tegen te komen! Echt een 'modelletje'!!
-
- Volledig lid
dit is een erg leuk muntje!
Gezocht munten en bankbiljetten!
tekoop munten en bankbiljetten!
tekoop munten en bankbiljetten!