Jan Koevoets
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Jan Koevoets
één van de beste handelaren op ebay nederland.
Hij heeft altijd zeer duidelijke foto's en kloppende omschrijvingen,
tevens zijn de verzendkosten zeer redelijk en kun je altijd een munt retour zenden als je daar niet tevreden over ben.
Ook heeft hij altijd een ruim aanbod van munten ( soms ook bankbiljetten) in alle kwaliteiten, vooral koninkrijksmunten
Net als bij vele artikelen op ebay is het wel verstandig pas 5 seconden voor tijd te gaan bieden.
http://myworld.ebay.nl/koevoets_numisma ... X:SELLERID
Hij heeft altijd zeer duidelijke foto's en kloppende omschrijvingen,
tevens zijn de verzendkosten zeer redelijk en kun je altijd een munt retour zenden als je daar niet tevreden over ben.
Ook heeft hij altijd een ruim aanbod van munten ( soms ook bankbiljetten) in alle kwaliteiten, vooral koninkrijksmunten
Net als bij vele artikelen op ebay is het wel verstandig pas 5 seconden voor tijd te gaan bieden.
http://myworld.ebay.nl/koevoets_numisma ... X:SELLERID
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
-
- Globale moderator
-
- Volledig lid
goede tip Sander, bedankt!
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Winnaar van de munthunter-voetbalpoules EK 2016 en EK 2020.
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Kijk eens op http://www.plantagegeld.nl
Ik ben op zoek naar plantagegeld en numismatische rariteiten (misslagen, vervalsingen, bewerkte munten etc.) van Indonesie en Nederlands Indie.
Mijn favo handelaar voor wat betreft Nederlandse munten, inderdaad betrouwbaar en snel met verzenden. Laatste tijd niet zoveel gekocht bij hem omdat de Nederlandse munten op het moment op een laag pitje staan maar deze verkoper heeft een vaste plek in mijn ebay favorieten. Zo goed als elke week nieuwe veiling.
Bedankt voor de tip, ik kende hem niet maar heb hem gelijk bij mijn favo's gezet.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Volledig lid
Als je naar zijn veilingen kijkt zijn veel mensen enthousiast, 100% score, alles wordt verkocht, prijzen van interessante items schieten als raketten omhoog...
Vrijheid kun je vermenigvuldigen door het te delen.
Gut Herman wat aardig van je, dit compliment. Ik hou er gewoon een paar principes op na, snelle verzending, meestal binnen 2 dagen na betaling, waar voor je geld, niet goed geld terug, dus eigenlijk heel simpel. Uit mijn feedback bij eBay blijkt dat snelle verzending iets is dat heel hoog scoort.Herman schreef:En ook zeker vermeld mag worden in de lijst als betrouwbaar handelaar "Londoh" die mij steeds zeer correct behandeld heeft.
En naar ik vernam op het forum niet alleen ik, maar iedereen tevreden is over zijn aangeboden munten en bankbiljetten
Herman
Nee nu niet, ik denk dat ik ongeveer 15 september weer aanbiedingen heb. Ik heb een grote voorraad stedengeld, gaspenningen, winkelwagenmuntejs en meer van die zooi waar ik vanaf wil. Ik zal op dit forum verder gaan met Nederlands Indie, ik was tevreden met de opbrengsten en had het gevoel dat ik de nieuwsgierigheid voor dit verzamelgebied heb gewekt, daarom gaat het mooiste uit de voorraad naar dit forum. het allermooiste ligt bij Schulman.Tasu schreef:heb je op het moment nog wat op ebay staan?
-
- Volledig lid
Re: Jan Koevoets
Persoonlijk ken ik deze man niet maar zag dat hij ook nu weer een hele partij munten aanbied op ebay.
Moet zeggen dat ik de kwaliteit van het aangebodene echt bagger vind en begrijp niet dat mensen hier zover op doorgaan met bieden
Zou je dit aanbieden op een muntenveiling ( bijv. de Nederlandse ) dan werd alles bijelkaar geraapt en als lot verkocht.
Groeten, Cor.
Moet zeggen dat ik de kwaliteit van het aangebodene echt bagger vind en begrijp niet dat mensen hier zover op doorgaan met bieden
Zou je dit aanbieden op een muntenveiling ( bijv. de Nederlandse ) dan werd alles bijelkaar geraapt en als lot verkocht.
Groeten, Cor.
HAllo Cor,
Ik heb in het verleden wel eens gekocht bij de beste man. zijn service is prima en soms heb je mazzel en heb je wel een leuk stuk ertussen zitten. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit niet altijd top is. Ik meen me te herinneren dat de heer Koevoets in het verleden ook regelmatig de loten op de veiling opkocht. Dus zeer goed mogelijke dat je stelling klopt.............Inmiddels lijkt het op een echte internet muntenhandelaar.
Mvg
Francois
Ik heb in het verleden wel eens gekocht bij de beste man. zijn service is prima en soms heb je mazzel en heb je wel een leuk stuk ertussen zitten. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit niet altijd top is. Ik meen me te herinneren dat de heer Koevoets in het verleden ook regelmatig de loten op de veiling opkocht. Dus zeer goed mogelijke dat je stelling klopt.............Inmiddels lijkt het op een echte internet muntenhandelaar.
Mvg
Francois
verzamelaar betere zeldzamere provinciale munten en andere numismatische curiosa
Ik koop er ook af en toe wat. Maar meestal wat hij heeft is rotzooi. Maar zo af en toe heb je geluk. Maar vroeger had nog wel koopjes bij hem. Tegenwoordig moet je geluk hebben! Zie vaak dat munten daar voor te veel weg gaan.
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
-
- Volledig lid
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik krijg dan iedere veiling opnieuw een mailtje, kijk het dan even door, en je moet geluk hebben, meestal is het niets (voor mij persoonlijk dan!). Soms tref je een munt die je zoekt in een leuke kwaliteit.maarten89 schreef:Ik koop er ook af en toe wat. Maar meestal wat hij heeft is rotzooi. Maar zo af en toe heb je geluk. Maar vroeger had nog wel koopjes bij hem. Tegenwoordig moet je geluk hebben! Zie vaak dat munten daar voor te veel weg gaan.
Het was een aantal maanden/jaar terug beter. Moeilijkere of schaarsere munten, in een veelal acceptabele kwaliteit. Wat nu geregeld voorbij komt is me het startbod waard, maar niet veel meer dan dat.
Maar het blijft een goede en betrouwbare handelaar naar mijn ervaring. Je krijgt je munten netjes en snel geleverd.
gr.
Michel
Klopt het is zeer betrouwebare handelaar. Foto's zijn ook altijd wel goed, je weet waar je opbiedt. Niet tevreden, terug sturen en je geld weer terug. Heb er ooit us 2 1/2 gulden 1938 Prooflike gekocht. Maar goed dan heb je erg mazzel. Ik wist het ook niet, dacht is gwoon mooie UNC Tot ik hem thuis had.
Zijn foto's van de munten zijn meestal mooier, dan de munten zelf,
Jan is een top fotograaf
Jan is een top fotograaf
Bedankt voor de complimenten!
Aangaande de kritiek wil ik het volgende kwijt: bij mij wordt gewoon alles verkocht, ik hou er niet van om met restanten te blijven zitten, soms is dan ook de kwaliteit wat minder, maar zoals jullie aan de biedingen gezien hebben is ook hier vraag naar. Soms heb ik natuurlijk ook prima kwaliteit in de aanbieding en ik kan je verzekeren dat deze stukken vaak veel lager weggaan dan bij de bekende grote handelaren of webshops (die trouwens ook vaak geen foto's plaatsen bij hun munten ?!?). Té mooie foto's? Vooral hele realistische foto's denk ik, zodat je precies weet wat je koopt. De foto's ondergaan geen enkele bewerking! kost wat aan apparatuur kan ik je verzekeren.
Inderdaad 100% tevredenheidsgarantie dus gewoon terugsturen als je de foto mooier vind dan de munt. Krijg je van mij ook nog je postzegel vergoed.
Groetjes, Jan Koevoets
Aangaande de kritiek wil ik het volgende kwijt: bij mij wordt gewoon alles verkocht, ik hou er niet van om met restanten te blijven zitten, soms is dan ook de kwaliteit wat minder, maar zoals jullie aan de biedingen gezien hebben is ook hier vraag naar. Soms heb ik natuurlijk ook prima kwaliteit in de aanbieding en ik kan je verzekeren dat deze stukken vaak veel lager weggaan dan bij de bekende grote handelaren of webshops (die trouwens ook vaak geen foto's plaatsen bij hun munten ?!?). Té mooie foto's? Vooral hele realistische foto's denk ik, zodat je precies weet wat je koopt. De foto's ondergaan geen enkele bewerking! kost wat aan apparatuur kan ik je verzekeren.
Inderdaad 100% tevredenheidsgarantie dus gewoon terugsturen als je de foto mooier vind dan de munt. Krijg je van mij ook nog je postzegel vergoed.
Groetjes, Jan Koevoets
Van harte welkom op Hét Munten en Bankbiljetten Forum Jan!
Leuk dat je de moeite neemt om even te reageren, altijd prettig om het persoon achter de verhalen en advertenties te 'leren kennen'.
Overigens wordt een huidige advertentie van jouw op E-Bay momenteel ook op het forum besproken, misschien dat jij het antwoord weet op de verzendkosten, want die schijnen zichtbaar hoog te zijn.
juliana proef stuiver 1948.
Ik wens je in ieder geval veel plezier hier en hoop dat je ook even de moeite wilt/kunt nemen om je voor te stellen in de rubriek, Stel je voor...
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Leuk dat je de moeite neemt om even te reageren, altijd prettig om het persoon achter de verhalen en advertenties te 'leren kennen'.
Overigens wordt een huidige advertentie van jouw op E-Bay momenteel ook op het forum besproken, misschien dat jij het antwoord weet op de verzendkosten, want die schijnen zichtbaar hoog te zijn.
juliana proef stuiver 1948.
Ik wens je in ieder geval veel plezier hier en hoop dat je ook even de moeite wilt/kunt nemen om je voor te stellen in de rubriek, Stel je voor...
Vriendelijke groeten,
Jeroen - Munthunter
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Jeroen,
ik had het zelf al gezien, daarom had ik me juist ingeschreven.
ik had het zelf al gezien, daarom had ik me juist ingeschreven.
-
- Volledig lid
Ik ken Jan als een betrouwbare handelaar, snelle afhandeling na betalen en correct.
En of de munten duur weggaan... sja dat doen toch echt de bieders zelf
Klopt arnout! Daarom zet op einde altijd mijn max in. Als daar over heen gaat, betaal je te veel is zonde Ga echt niet voor normale muntenboekjes prijs betalen. Dat gebeurd wel vaker. Maar de verkoper is toppie hoor! Hele snelle afhandeling, betrouwbaar. Altijd als mailtje krijg kijk ik het goed doorarnout bruins schreef:Ik ken Jan als een betrouwbare handelaar, snelle afhandeling na betalen en correct.