Gezocht Indonesie

Plaats hier alle informatie, weetjes, nieuwtjes, vragen, etc. over de biljetten van de hele wereld.
Londoh

Re: Gezocht Indonesie

Bericht door Londoh »

Herman schreef:Hallo indonesiegangers, (LON) of andere Indonesie verzamelaars
Deze biljetten uit Indonesie zoek ik nog in UNC :shock:

50 Sen Krause 094
25 Rupiah Krause 106
50 Rupiah Krause 107
10.000 Rupiah Krause 118
10.000 Rupiah Krause 137
20.000 Rupiah Krause 138
50.000 Rupiah Krause 139

Ik kan er op de eerstvolgende beurs in September wel aankomen, maar ik ben een beetje ongeduldig (is de aard van het beestje) :lol:
Ook is het bekend dat alleen het 50 sen biljetje, de kosten van het versturen niet waard is.
Dus graag alleen als de andere biljetten ook aanwezig zijn.

Herman
Hi Herman, kan je even jaartallen geven, ik ben niet in het bezit van Krause
Londoh

Bericht door Londoh »

Hi Herman,

Ik heb de 10.000 Rupiah 1998, 20.000 Rupiah 1998 en 50.000 Rupiah 1999 voor je liggen.

Overigens komt er komende week een ander biljet van 10.000 Rp in circulatie. Dezelfde als de huidige maar dan in het lichtblauw omdat het huidige veel met de 100.000 Rp verwisseld werd vanwege de kleur. Ook komt er een nieuwe 1000 Rp uit, maar ik heb niet begrepen of dat een munt dan wel een biljet is. Ik dacht een aluminium munt.
Londoh

Bericht door Londoh »

Ik had deze uitgezocht:

Afbeelding
Londoh

Bericht door Londoh »

Herman schreef:Dat zijn ze Lon
:lol: How much € i have to pay? :lol:
Herman
15 euro all-in
Londoh

Bericht door Londoh »

Herman schreef:Dan gaan die van eigenaar verwisselen, ik maak direct het bedrag over op je rekening. :D Heb je mijn gegevens nog?

Herman
Maandag leggen ze op de mat :lol:
Londoh

Bericht door Londoh »

Herman schreef:Lon, even nog de andere afbeeldingen van de 50 Rupiah Krause 107, en ook die 25 Rupiah Krause 106 is van diezelfde serie.
Herman
Hi Herman,

Die met Sudirman erop zijn nog wel te krijgen, zeker in Indo, maar die van 10.000 Rp is een moeilijk biljet in UNC. Ik heb ze niet.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

londoh schreef:
Herman schreef:Dan gaan die van eigenaar verwisselen, ik maak direct het bedrag over op je rekening. :D Heb je mijn gegevens nog? Herman
Weet je dat zeker? Met de huidige bezorgmethoden van TNT Post?

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Londoh

Bericht door Londoh »

Ilosab schreef:
londoh schreef:
Herman schreef:Dan gaan die van eigenaar verwisselen, ik maak direct het bedrag over op je rekening. :D Heb je mijn gegevens nog? Herman
Weet je dat zeker? Met de huidige bezorgmethoden van TNT Post?

Gr. Alfred
Het is iedere week een keertje maandag Alfred 8)
Londoh

Bericht door Londoh »

Herman schreef:
Ilosab schreef:Weet je dat zeker? Met de huidige bezorgmethoden van TNT Post? Gr. Alfred
Ja hoor Alfred, de TNT is een al jaren lang gerenommeerd bedrijf, met een goede bedrijfsvoering die vooruit kijken in de zich ontwikkelende vervoersmarkt. :)
Ik weet zeker, dat wanneer de directeur van een ons zeer bekende Nederlandse bank ooit eens zonder werk zou mogen komen.
Hij daar (mochten ze hem vragen) ook zeker dezelfde maatregelen zou nemen zoals nu gedaan door de ex PTT om zo het TNT bedrijf gezond te houden. :)
Hij zat er tenminste bij die bank altijd goed bovenop met een krachtig beleid en een vooruitziende blik :shock: :roll: Ik ben in ieder geval zeer positief gestemd 8) :)

Herman
Nou Herman, niet te positief hoor over die TNT. Ik heb de laatste 2 maanden ongeveer 150 zendingen gedaan is er toch eentje van weggeraakt. was nog wel naar het forumlid Grivnagozer, zat voor meer dan 40 euro in de envelop. :evil:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Herman schreef:Gerardo je hebt helemaal gelijk, ik wist ook niet goed waar het te plaatsen of onder te brengen? Misschien kan een moderator dit (geleuter) verplaatsen en het in de juiste groep zetten waar het hoort te staan? Ik weet echt zelf niet, hoe ik dit moet doen hoor :oops: :)
Herman
Herman, waarom word je niet de verplaatsmoderator van dit forum? :D :D

Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Herman schreef:Lon, de biljetten zijn op de deurmat gevallen, dus jij en de TNT hebben weer goed werk geleverd. :) Herman
Dus niet op maandag op de deurmat gevallen :D Hoezo goed werk van TNT, ze hadden het maandag moeten bezorgen.

Gr. Alfred
Londoh

Bericht door Londoh »

Ilosab schreef:
Herman schreef:Lon, de biljetten zijn op de deurmat gevallen, dus jij en de TNT hebben weer goed werk geleverd. :) Herman
Dus niet op maandag op de deurmat gevallen :D Hoezo goed werk van TNT, ze hadden het maandag moeten bezorgen.

Gr. Alfred
Kom Alfred niet zo zeuren, gister op de bus gedaan vandaag op de mat is uitstekend
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

londoh schreef:Dus niet op maandag op de deurmat gevallen :D Hoezo goed werk van TNT, ze hadden het maandag moeten bezorgen. Gr. Alfred
Kom Alfred niet zo zeuren, gister op de bus gedaan vandaag op de mat is uitstekend[/quote]

Dat is waar maar je schreef dat ze maandag op de deurmat zouden vallen. Mijn ervaring met TNT is dat als je op zondag iets in de brievenbus gooit dat het dan echt niet de volgende dag op de deurmat ligt. Maandag lijkt me een collectieve ADV dag voor TNT. Vandaar mijn eerdere reactie.

Gr. Alfred
Londoh

Bericht door Londoh »

Ilosab schreef:Dat is waar maar je schreef dat ze maandag op de deurmat zouden vallen. Mijn ervaring met TNT is dat als je op zondag iets in de brievenbus gooit dat het dan echt niet de volgende dag op de deurmat ligt. Maandag lijkt me een collectieve ADV dag voor TNT. Vandaar mijn eerdere reactie.

Gr. Alfred
Sorry Alfred, dit is iets tussen Herman en mijn persoon, hij lijkt tevreden dus transactie geslaagd. :lol:
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

londoh schreef:Sorry Alfred, dit is iets tussen Herman en mijn persoon, hij lijkt tevreden dus transactie geslaagd. :lol:
Lon, was niet verwijtend bedoeld t.o.v. jullie, integendeel zelfs. Ik wilde alleen maar de geweldige service van TNT aankaarten sinds de berichtgeving van vorige week i.v.m. de bezuinigingen t.o.v. personeel. Ik mer het zelf ook al aan de post die ik normaal krijg, standaard nu 1 á 2 dagen later. Ik zou niet durven om te stoken tussen jullie.

Gr. Alfred
Londoh

Bericht door Londoh »

Ilosab schreef:
londoh schreef:Sorry Alfred, dit is iets tussen Herman en mijn persoon, hij lijkt tevreden dus transactie geslaagd. :lol:
Lon, was niet verwijtend bedoeld t.o.v. jullie, integendeel zelfs. Ik wilde alleen maar de geweldige service van TNT aankaarten sinds de berichtgeving van vorige week i.v.m. de bezuinigingen t.o.v. personeel. Ik mer het zelf ook al aan de post die ik normaal krijg, standaard nu 1 á 2 dagen later. Ik zou niet durven om te stoken tussen jullie.

Gr. Alfred
Ik heb veel slechte ervaringen met het TNT, heb ik hier wel eens over egschreven, niemand geloofde mij. Ik denk dat 1% van mijn zendingen zoek raakt. ( 15 op de 1500 de laatste 5 jaar) Er is helaas geen keuze, want die andere postbedrijven zijn echte rommelaars.

Terug naar “Wereldbiljetten”