mijn vriendje Arno
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
mijn vriendje Arno
tja..
Mooie site, ik houd wel van een beetje donkere tinten.
Ook nog geen lid van het forum?
Gr. Alfred
Ook nog geen lid van het forum?
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Werk aan de winkel Eric, hoe meer zielen hoe meer vreugd.grivnagozer schreef:nope...
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Natuurlijk, wat dacht je dan? Hoe meer leden met numismatische kennis hoe meer ieder lid er van kan profiteren. Er zijn leden die HEEL erg veel weten (Grivna bijvoorbeeld) maar er kan nooit een teveel aan kennis zijn en als die mensen ook lid worden dan wordt iedereen er beter van. Beter dan slapende leden toch?koiboyke schreef:Alfred wil het ledenaantal omhoog krikken
Gr. Alfred