Rijksdaalder Willem III, 1870.
Moderator: maarten89
Op zulke munten kun je alleen maar jaloers worden.....
Ludo
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Prachtige munt Ron, je bent in topvorm de laatste tijd.
Maar jaloers ben ik er niet op want ik gun iedere verzamelaar het allerbeste, hetzij met munten hetzij met bankbiljetten.
Altijd prettig om iets over tevreden mede forumleden te lezen.
Gr. Alfred
Maar jaloers ben ik er niet op want ik gun iedere verzamelaar het allerbeste, hetzij met munten hetzij met bankbiljetten.
Altijd prettig om iets over tevreden mede forumleden te lezen.
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Dit is weer gewoon een topper, die waarschijnlijk erg lastig is te vinden in deze top kwaliteit.
Ik hou het voorlopig alleen bij Wilhelmina en Juliana, is voorlopig wel genoeg
Ik hou het voorlopig alleen bij Wilhelmina en Juliana, is voorlopig wel genoeg
Laatst gewijzigd door sgtravel op 07 apr 2010, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
-
- Superlid
Tsja aangezien dit jaartal regelmatig in die kwaliteit aan wordt geboden. Ik neem aan dat men meestal voor de beste (voor handen zijnde) kwaliteit gaat. En Whoala, zo weet ik toch wel heel veelTasu schreef: Dat klopt Jeroen, hoe weet je dat !
@Bjorn, dan maar eens snel op zoek! Deze munten zijn bijzonder leuk om te verzamelen, lekker groot
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Van de bankbiljetten is Erasmus mijn favoriet maar van de munten is het de KK, KarrewielKnaak. Alleen al op het formaat moet je al als een blok vallen, ik tenminste wel.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Aankomend lid
Diwi ...?Neutkens schreef:Hoe komt Ron toch aan al die mooie munten????????
Ik heb wel een vermoeden!!
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Kan niet anders dan DIWI munten zijn.
Hr. Neutkens, welkom op dit snelst groeiende forum qua munten en bankbiljetten van Nederland.
Ik ben benieuwd hoe u deze website gevonden hebt.
Na 3 berichten kunt u ook foto's uploaden en u kunt zich in een speciale rubriek voorstellen en tevens kunt u zichzelf plaatsen op de verjaardagslijst.
Veel plezier op dit forum.
Gr. Alfred
Hr. Neutkens, welkom op dit snelst groeiende forum qua munten en bankbiljetten van Nederland.
Ik ben benieuwd hoe u deze website gevonden hebt.
Na 3 berichten kunt u ook foto's uploaden en u kunt zich in een speciale rubriek voorstellen en tevens kunt u zichzelf plaatsen op de verjaardagslijst.
Veel plezier op dit forum.
Gr. Alfred
Ja ook namens mij alvast van harte welkom op dit geweldige Munten en Bankbiljetten Forum!
Hier is de mogelijkheid om jezelfd voor te stellen: http://munthunter.forum2go.nl/stel-je-voor-f45.html
Geniet van alles wat dit forum U te bieden heeft!
Gr. Jeroen
Hier is de mogelijkheid om jezelfd voor te stellen: http://munthunter.forum2go.nl/stel-je-voor-f45.html
Geniet van alles wat dit forum U te bieden heeft!
Gr. Jeroen
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!