Blauwe boekje over Euro's Rob Kooij
Blauwe boekje over Euro's Rob Kooij
Hallo allemaal,
Op de Importasite is een geweldig werk van Rob Kooy te vinden. In dit boekje staan de uitgegeven Euromunten. Je kunt dit boekje gebruiken als aftreepboekje.
Rob Kooy update dit boekje diverse keren per jaar en dan is hij dus weer compleet.
Een aanrader en gratis!
Euro's ► blauwe boekje
Gr. Jeroen
Op de Importasite is een geweldig werk van Rob Kooy te vinden. In dit boekje staan de uitgegeven Euromunten. Je kunt dit boekje gebruiken als aftreepboekje.
Rob Kooy update dit boekje diverse keren per jaar en dan is hij dus weer compleet.
Een aanrader en gratis!
Euro's ► blauwe boekje
Gr. Jeroen
Laatst gewijzigd door Munthunter op 31 mar 2010, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Fantastische tip en een mooi PDF-bestand.
Ik heb hem al gedownload en opgeslagen. Vervolgens naar mijn werk gestuurd waar ik hem op mijn gemakkie kan uitprinten.
Ik ben in principe geen euro verzamelaar op jaartal maar ik heb een collega die er blij mee is en het is leuk om te lezen.
Groeten, Alfred
Ik heb hem al gedownload en opgeslagen. Vervolgens naar mijn werk gestuurd waar ik hem op mijn gemakkie kan uitprinten.
Ik ben in principe geen euro verzamelaar op jaartal maar ik heb een collega die er blij mee is en het is leuk om te lezen.
Groeten, Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Is die collega al lid van het forum?Ilosab schreef:Fantastische tip en een mooi PDF-bestand.
Groeten, Alfred

Welkom op hét forum voor de munten en bankbiljettenverzamelaar!
Ik heb hem een paar weken geleden al op dit forum attent gemaakt maar het is een eigenwijs stuk vreten, weet ook alles beter. Hij had bijvoorbeeld een abonnement op de Muntkoerier maar dat had hij opgezegd want dat vond hij te duur. Heb ik hem verteld dat we een postzegelvereniging op ons werk hebben waar je voor 4 € per jaar lid kon worden en dan kreeg je iedere maand de Muntkoerier als rondschrijven. Dat vond hij teveel moeite. Dit forum zal dus ook wel teveel moeite zijn, ik heb hem in ieder geval nog niet als lid gezien. Heb trouwens een visitekaartje op zijn buro gelegd maar ook daar niets van gehoord.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Misschien is hij blij met dat PDF bestand van Rob Kooij en gaat hij toch op ons forum kijken. Ik heb er een hard hoofd in want eens een eikel altijd een eikel. Maar je weet maar nooit.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Oké, ik zit nu op mijn werk en heb zojuist het PDF bestand van Rob Kooij in kleur uitgeprint, toch nog 30 pagina's.
Schitterend boekje, zelfs voor een niet fanatieke euro verzamelaar. Dat ga ik dit weekend eens op mijn gemakje doorlezen.
Keurig stukje werk van Rob.
Gr. Alfred
Schitterend boekje, zelfs voor een niet fanatieke euro verzamelaar. Dat ga ik dit weekend eens op mijn gemakje doorlezen.
Keurig stukje werk van Rob.
Gr. Alfred
Re: Blauwe boekje over Euro's Rob Kooij
Heeft Rob Kooij ondertussen zijn blauw boekje geupdate na versie 4.8?
Ik heb onlangs contact gehad met Rob via een PB maar hij heeft hem nog niet ge-update. Hij is er druk mee bezig maar de ellende met het andere forum heeft zijn weerslag gehad op Rob. Maar er komt een update, dat heeft hij beloofd, maar wanneer dat kon hij nog niet zeggen.
Gr. Alfred
Gr. Alfred
Dank u wel Alfred,
ik begrijp dat Rob Kooij het heel druk heeft en hopelijk duurt het niet te lang meer voor een update.
Is beetje vervelend dat ik verder nergens een afstreeplijstje vind zodat ik verder kan tot dat Rob zijn update kunnen maken heeft.
groetjes,
Ingrid
ik begrijp dat Rob Kooij het heel druk heeft en hopelijk duurt het niet te lang meer voor een update.
Is beetje vervelend dat ik verder nergens een afstreeplijstje vind zodat ik verder kan tot dat Rob zijn update kunnen maken heeft.
groetjes,
Ingrid
Beste Ingrid,
Ik weet niet over welke afstreeplijst je het hebt (normale euromunten of 2 € CC) maar die kan je toch aanvullen met informatie van dit forum?
Gr. Alfred
Ik weet niet over welke afstreeplijst je het hebt (normale euromunten of 2 € CC) maar die kan je toch aanvullen met informatie van dit forum?
Gr. Alfred
Geef even je emaildres als je wil, dan kan ik je mijn afstreeplijst doormailen als je daar wat aan hebt. Hierbij gaat het om het verzamelen van alle munten 1 cent t/m 2 euro + 2 euro herdenkingsmunten tot nu toe.triepke schreef:Dank u wel Alfred,
groetjes,
Ingrid
Groetjes, Bjorn
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Club van 2304!
Bedankt Bjorn, is heel tof van jou, zo zal ik verder kunnen doen met mijn verzameling
mijn email adres is ... ... .
Vriendelijke groetjes,
Ingrid
mijn email adres is ... ... .
Vriendelijke groetjes,
Ingrid

Ja, ik gebruikte Rob Kooij zijn blauw boekje als afstreeplijstjeIlosab schreef:Beste Ingrid,
Gr. Alfred
Ingrid, het is niet verstandig om in een antwoord je emailadres te vermelden. Dit is een veilig forum maar je weet maar nooit. De volgende keer kun je beter een PB sturen naar degene die je wilt antwoorden.triepke schreef:Bedankt Bjorn, is heel tof van jou, zo zal ik verder kunnen doen met mijn verzameling mijn email adres is ... ...
Vriendelijke groetjes, Ingrid
Gr. Alfred
Bedankt, ik zal hem even mailen. Haal je e-mailadres even uit je posting. Volgende keer even via pm doentriepke schreef:Bedankt Bjorn, is heel tof van jou, zo zal ik verder kunnen doen met mijn verzameling
mijn email adres is![]()
.
Vriendelijke groetjes,
Ingrid

Groetjes, Bjorn!
http://www.collectcoins.com voor al uw euromunten en dollarmunten.
Club van 2304!
Club van 2304!