Gezocht: "Utrechtse Penningen" door Frans Hendriks & Gerrit van Ingen

Plaats hier berichten over literatuur met betrekking tot munten.
Dieuwer Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Gezocht: "Utrechtse Penningen" door Frans Hendriks & Gerrit van Ingen

Bericht door Dieuwer »

Beste forumleden,

Sinds kort ben ik op zoek naar het boek "Utrechtse Penningen" geschreven door Frans Hendriks en Gerrit van Ingen.
Tot nu toe heb ik het nergens kunnen vinden, met uitzondering van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag. Ik zou graag echter zelf een copie (pdf) of een fysiek exemplaar ervan hebben. Het probleem is dat het erop lijkt dat het boek geen ISBN code heeft (???) en dat maakt het zoeken erna bijzonder lastig.

Mocht iemand van jullie weten waar het te verkrijgen is, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.

Met vriendelijke groet,
Dieuwer
Melcoins Nederland
Donateur
Donateur

Re: Gezocht: "Utrechtse Penningen" door Frans Hendriks & Gerrit van Ingen

Bericht door Melcoins »

Dieuwer schreef: 16 jul 2022, 01:54 Beste forumleden,

Sinds kort ben ik op zoek naar het boek "Utrechtse Penningen" geschreven door Frans Hendriks en Gerrit van Ingen.
Tot nu toe heb ik het nergens kunnen vinden, met uitzondering van de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag. Ik zou graag echter zelf een copie (pdf) of een fysiek exemplaar ervan hebben. Het probleem is dat het erop lijkt dat het boek geen ISBN code heeft (???) en dat maakt het zoeken erna bijzonder lastig.

Mocht iemand van jullie weten waar het te verkrijgen is, dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.

Met vriendelijke groet,
Dieuwer
Ha Dieuwer,

Mijn tip is om contact op te nemen met het Centraal Museum in Utrecht info@centraalmuseum.nl. Dit museum maakt van het boek 'Utrechtse penningen 1522-2018' gebruik door er naar te verwijzen bij een aanzienlijk aantal objecten in hun collectie. Ik verwacht dat men daar jou verder kan helpen. Mogelijk is dit werk totstandgekomen in opdracht van het Centraal Museum of zijn de schrijvers verbonden aan het Centraal Museum.

Ik ben benieuwd,

Mel
Dieuwer Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

Re: Gezocht: "Utrechtse Penningen" door Frans Hendriks & Gerrit van Ingen

Bericht door Dieuwer »

Hallo Mel,

bedankt voor de tip. Ik zal het Centraal Museum een email sturen.

Dieuwer

Terug naar “Literatuur en software over munten, bankbiljetten en het verzamelen ervan”