Verkoop verzameling 2 euromunten

Speciaal voor de nieuwe leden. In deze rubriek vind je uitleg over de verschillende onderdelen van het forum. Spelregels, plaatsen van berichten, afbeeldingen, etc.
Frank71 België
Aankomend lid
Aankomend lid

Verkoop verzameling 2 euromunten

Bericht door Frank71 »

Hoi,
Graag zou ik mijn verzameling van 2 euro herdenkingsmunten willen verkopen (hoofdzakelijk UNC-munten). De landen Estland, Malta, Letland, Litouwen, Slowakije, Slovenië, Portugal, Luxemburg, Finland (Behalve 2004), Oostenrijk, Ierland, Italië en Nederland zijn volledig UNC. België, Spanje, Frankrijk, Duitsland zijn voor het grootste gedeelte UNC
Waar kan ik deze het beste verkopen?
Grtjs,
Frank
Koevoets numismatics Nederland
Donateur
Donateur

Re: Verkoop verzameling 2 euromunten

Bericht door Koevoets numismatics »

Op Ebay kun je in de zoekfunctie aanvinken dat je verkochte objecten wilt zien. Hier kun je zien wat je munten per stuk opbrengen. Als dat minder dan een Euro of 3 is kun je de munten beter gewoon uitgeven in de supermarkt. Dan loont het nauwelijks de moeite en de eventuele kosten van het verkopen. Dit geldt veruit voor de meeste 2 Euro herdenkingsmunten. Eventuele zeldzame exemplaren kun je verkopen op Ebay, marktplaats,nl of 2dehands.be.

Breng het niet naar een veilinghuis, je uiteindelijke opbrengst na aftrek van kosten zal minder zijn dan 1,50 per munt.

Handelaren zijn over het algemeen niet geïnteresseerd vermoed ik, of hooguit tegen de nominale waarde.
Lumi Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door Lumi »

Munten die niet UNC zijn kun je het beste uitgeven.
Voor de overige munten mag je me gerust eens een PB sturen.

Mvg,
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
laprusse Cyprus
Aankomend lid
Aankomend lid

Bericht door laprusse »

Hello Frank71,

I am interested in at least part of your 2-euro collection, subject to price, shipment cost and method of payment.
Should you be interested in a fractional sale, could you let me have a list of the available 2-euro coins on which I can mark those missing with me.

Regards,
laprusse

Terug naar “Introductie van Hét Munten en Bankbiljetten Forum”