Hoi,
Graag zou ik mijn verzameling van 2 euro herdenkingsmunten willen verkopen (hoofdzakelijk UNC-munten). De landen Estland, Malta, Letland, Litouwen, Slowakije, Slovenië, Portugal, Luxemburg, Finland (Behalve 2004), Oostenrijk, Ierland, Italië en Nederland zijn volledig UNC. België, Spanje, Frankrijk, Duitsland zijn voor het grootste gedeelte UNC
Waar kan ik deze het beste verkopen?
Grtjs,
Frank
Verkoop verzameling 2 euromunten
Re: Verkoop verzameling 2 euromunten
Op Ebay kun je in de zoekfunctie aanvinken dat je verkochte objecten wilt zien. Hier kun je zien wat je munten per stuk opbrengen. Als dat minder dan een Euro of 3 is kun je de munten beter gewoon uitgeven in de supermarkt. Dan loont het nauwelijks de moeite en de eventuele kosten van het verkopen. Dit geldt veruit voor de meeste 2 Euro herdenkingsmunten. Eventuele zeldzame exemplaren kun je verkopen op Ebay, marktplaats,nl of 2dehands.be.
Breng het niet naar een veilinghuis, je uiteindelijke opbrengst na aftrek van kosten zal minder zijn dan 1,50 per munt.
Handelaren zijn over het algemeen niet geïnteresseerd vermoed ik, of hooguit tegen de nominale waarde.
Breng het niet naar een veilinghuis, je uiteindelijke opbrengst na aftrek van kosten zal minder zijn dan 1,50 per munt.
Handelaren zijn over het algemeen niet geïnteresseerd vermoed ik, of hooguit tegen de nominale waarde.
Munten die niet UNC zijn kun je het beste uitgeven.
Voor de overige munten mag je me gerust eens een PB sturen.
Mvg,
Ludo
Voor de overige munten mag je me gerust eens een PB sturen.
Mvg,
Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
Hello Frank71,
I am interested in at least part of your 2-euro collection, subject to price, shipment cost and method of payment.
Should you be interested in a fractional sale, could you let me have a list of the available 2-euro coins on which I can mark those missing with me.
Regards,
laprusse
I am interested in at least part of your 2-euro collection, subject to price, shipment cost and method of payment.
Should you be interested in a fractional sale, could you let me have a list of the available 2-euro coins on which I can mark those missing with me.
Regards,
laprusse