Philipsdaalder 1592 Namen
Moderator: Robin
Philipsdaalder 1592 Namen
Zo zit iemand jarenlang op mooie Philipsdaalders te wachten en nu, dit jaar, opeens, een hele lading.
Vandaag 9 mei 2020 deze prachtige Philipsdaalder gekocht uit 1592 te Namen geslagen. Ik heb er 660 € voor neer moeten tellen.
Gr.
Vandaag 9 mei 2020 deze prachtige Philipsdaalder gekocht uit 1592 te Namen geslagen. Ik heb er 660 € voor neer moeten tellen.
Gr.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Philipsdaalder 1592 Namen
Wauw gaaf zo zeldzaam exemplaar! 660 vind nog mee vallen!
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Da's een vriendenprijsje. Ben een goeie en trouwe klant en de verkoper weet ook dat mijn werkcontract over ruim 1,5 maand stopt. Vanaf nu zal ik toch meer op mij uitgaven moeten letten, lees minder moeten uitgeven. Het is niet anders. Maar ben toch blij dat ik deze Philipsdaalder uit Namen heb weten binnen te slepen.
Gr.
Gr.
Oei nou sterkte! Komt het door de crisis?JO3023 schreef: ↑09 mei 2020, 20:16 Da's een vriendenprijsje. Ben een goeie en trouwe klant en de verkoper weet ook dat mijn werkcontract over ruim 1,5 maand stopt. Vanaf nu zal ik toch meer op mij uitgaven moeten letten, lees minder moeten uitgeven. Het is niet anders. Maar ben toch blij dat ik deze Philipsdaalder uit Namen heb weten binnen te slepen.
Gr.
Spaart wereld munten in het bijzonder Frankrijk, Sri Lanka.
Nee hoor, de opdracht en dus mijn contract houdt gewoon op.
Gr.
Gr.
Ik kon het niet laten om de volgende Philipsdaalder aan te schaffen.
Gr.
Gr.
Het tweede exemplaar is binnen.
Gr.
Gr.
Mooi stuk Tristan!
Dank je sjors-sjors. Jammer alleen dat de munt is schoongemaakt. Misschien ziet men zo weliswaar de originele muntgloed (munt is nagenoeg ongecirculeerd) maar ik verkies toch vele male een munt waar niet aan gerommeld is.
Gr,
Tristán.
Gr,
Tristán.
Mooie Filipsdaalders Namen R3. 
Ik vind persoonlijk dat deze muntplaats een beetje miskend wordt tegenover een R3 van Arras bvb.
Groeten Sigi.
Ik vind persoonlijk dat deze muntplaats een beetje miskend wordt tegenover een R3 van Arras bvb.
Groeten Sigi.