Dit zijn ze dan, de landen die ik nog zoek en waarschijnlijk nooit kan betalen

info pdf :
LAND, BEHEER OVER HET LAND, PERIODE
STAD, SOORT BILJET
http://users.telenet.be/josv/No%20possesion.pdf
dank voor de info, ga zeker ebay.com is bekijkenIlosab schreef: ↑22 mar 2020, 16:24 Alles wat ik tot nu toe heb gekocht heb ik ontvangen. En betalen met Paypal is erg handig. Als er geen verzendkosten bij staan dan vraag ik dat wel voordat ik ga bieden of kopen. Het enige wat ik nooit heb ontvangen is een muntje wat ik via Marktplaats uit Nederland heb gekocht en een biljetje van een Duitse verkoper van eBay.de Daar koop ik dus nooit meer en die laatste kreeg pittige feedback. Ze waren beiden erg goedkoop maar daar gaat het me niet om.
Van de volgende landen op jouw lijst staan exemplaren te koop op mijn website.verhoeven jos schreef: ↑21 mar 2020, 15:13 klik op de volgende link
Dit zijn ze dan, de landen die ik nog zoek en waarschijnlijk nooit kan betalen![]()
![]()
![]()
Het is ook wel even goed om te kijken naar eventuele invoerkosten. Ik meen dat voor Nederland, je extra kosten hebt als je iets koopt voor méér dan 20 euro. Daarom zet ik mijn ebay eigenlijk altijd op 'Alleen EU'. Dat geeft je een stuk beter beeld. Daarentegen heb ik enkel positieve ervaringen met Ebay. Veel handelaren weten prima hun spullen te verpakken, en hebben daar veel ervaring mee. Dat kun je ook bij de feedback wel zien. Daar moet je een beetje selectief in zijn ;-)verhoeven jos schreef: ↑22 mar 2020, 16:19 Ben eens gaan kijken op ebay.com, staan inderdaad veel bankbiljetten.
ben altijd naar ebay.be gaan kijken
reden is dat het verstuurd wordt in België. ben niet zeker van de "shipping" verzenden van biljet. Zijn er op dit forum veel die over de hele wereld bestellen. hebben ze geen probleem dat het biljet niet altijd toekomt?
Beste Patrick,Patrickp_nl schreef: ↑27 mar 2020, 01:17Van de volgende landen op jouw lijst staan exemplaren te koop op mijn website.verhoeven jos schreef: ↑21 mar 2020, 15:13 klik op de volgende link
Dit zijn ze dan, de landen die ik nog zoek en waarschijnlijk nooit kan betalen![]()
![]()
![]()
Aruba
Bohemia en Morova
Burma
Germany Camp money
Saksen
Dresden
Guinee-Bissau
Nederlands Indië
Katanga
Korea
Lichtenstein
Malaya
Nederland
Nieuwe Hebriden
South Rhodesia
Saba heeft naar mijn weten geen biljetten uitgegeven.
West Samoa
Posen
Taiwan China
Noord Viet nam
Yemen
Ja er zitten zeker prijzige exemplaren tussen, maar bijvoorbeeld Guinee-Bissau is € 1,50 (als je de verzendkosten niet meerekent).