gratis 0 euro biljet Rembrandt

Plaats hier berichten over bankbiljetten in het algemeen. Bijvoorbeeld over fabricage, literatuur, levensduur, materialen, etc.
verhoeven jos België
Senior lid
Senior lid

gratis 0 euro biljet Rembrandt

Bericht door verhoeven jos »

Hebben jullie Nederlanders dit biljet al aangevraagd :

Afbeelding

Ter ere van het Rembrandtjaar geven wij dit 0€ Herdenkingsbiljet cadeau aan de Nederlandse bevolking. Deze strikt gelimiteerde uitgifte is nu GRATIS beschikbaar voor u.
U krijgt het uitzonderlijke voorrecht om dit waardevolle Euro herdenkingsbiljet GRATIS te ontvangen, deze officiële uitgifte toont het beroemde schilderij “De Nachtwacht” van Rembrandt.Vanwege grote internationale interesse naar deze emissie verwachten wij snel door onze voorraad heen te zijn.

https://www.0euronachtwacht.nl/
Vriendelijke groeten
Jos

Mijn persoonlijke site ( niet over munten en bankbiljetten )
Eigen kunstwerken
Koevoets numismatics Nederland
Donateur
Donateur

Re: gratis 0 euro biljet Rembrandt

Bericht door Koevoets numismatics »

Ongetwijfeld goed bedoeld, maar dit is pure reclame voor een commercieel bedrijf. Je betaalt namelijk 3,95 verzendkosten voor dit biljet, dus gratis is het sowieso niet. De werkelijke verzend- en verpakkingskosten zullen rond de 1 Euro liggen, dus betaal je ongeveer 3 Euro voor het biljet en dat is volgens mij een normale prijs voor de souvenirbiljetten. Het lijkt mij vooral een lokkertje om je gegevens te bemachtigen.
verhoeven jos België
Senior lid
Senior lid

Re: gratis 0 euro biljet Rembrandt

Bericht door verhoeven jos »

Koevoets numismatics schreef: 12 mar 2020, 18:47 Ongetwijfeld goed bedoeld, maar dit is pure reclame voor een commercieel bedrijf. Je betaalt namelijk 3,95 verzendkosten voor dit biljet, dus gratis is het sowieso niet. De werkelijke verzend- en verpakkingskosten zullen rond de 1 Euro liggen, dus betaal je ongeveer 3 Euro voor het biljet en dat is volgens mij een normale prijs voor de souvenirbiljetten. Het lijkt mij vooral een lokkertje om je gegevens te bemachtigen.
Dank voor de info, hoop dat de Nederlanders op het forum dit lezen. (voor mij niet belangrijk ben in belgie)
Vriendelijke groeten
Jos

Mijn persoonlijke site ( niet over munten en bankbiljetten )
Eigen kunstwerken

Terug naar “Bankbiljetten algemeen”