de Rotterdamer

Speciaal voor de nieuwe leden. In deze rubriek vind je uitleg over de verschillende onderdelen van het forum. Spelregels, plaatsen van berichten, afbeeldingen, etc.
ferassie Nederland
Nieuw lid
Nieuw lid

de Rotterdamer

Bericht door ferassie »

Hallo beste verzamelvrienden,

Even een hele simpele vraag:

Wie is de Rotterdammer, waar kan ik hem vinden en is hij te vertrouwen. Ik ken hem n.l. niet

groeten, ferassie
Lumi Nederland
Donateur
Donateur

Re: de Rotterdamer

Bericht door Lumi »

Als je in de zoekbalk van het forum zoekt op "de Rotterdammer" vindt je al aardig wat info :thumb up:

Ludo
Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/619572
Catawiki: Mijn shop - Luudmir
Gezocht munten van Montmorency - Hoorne - Horne - Weert
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank »

The Rotterdammer staat betere bekend als Kees Ritmeester. Inderdaad kun je op dit forum wel wat info vinden. Hij heeft in ieder geval geen beste reputatie. Ik heb zelf ook eens iets bij hem besteld (en betaald), maar niet gekregen. En dat komt meer voor. Hij is ook actief op Catawiki. Zie hier zijn feedback.

Het gaat meestal allemaal wel goed, maar de keren dat het niet goed gaat is duidelijk hoger dan bij andere handelaren. En dat is het moeilijk om contact te krijgen. Ik zou in ieder geval afraden zaken te doen met deze meneer.
Laatst gewijzigd door janssenfrank op 07 jul 2018, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool
sgtravel Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door sgtravel »

janssenfrank schreef: 07 jul 2018, 17:26 Hij is ook actief op Catawiki. Zie hier zijn feedback.
Als je de eerste pagina hebt gelezen, weet je genoeg :knipoog:
Verzamelaar koninkrijk tot 1970 in FDC/MS64> & Nederlands Indië
janssenfrank Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door janssenfrank »

ferassie schreef: 07 jul 2018, 12:32waar kan ik hem vinden
Hij had ook een fysieke winkel te hebben aan de Rozenstraat 2 in Rotterdam. Die winkel is eind vorige maand gesloten. Deze winkel heette trouwens "Meneer Kees". Vroeger gebruikte hij de namen "The Rotterdammer" en "Munthandel Ritmeerster". Dat hij die namen niet meer gebruikt is al een voorteken. Een goede naam verander je niet, maar die blijf je gebruiken.

Hoe dan ook. Meneer Kees schijnt de laatste tijd druk te zijn met de lego. Zie zijn Facebook.

Dat is dan ook weer zoiets: postzegels, munten, lego, boeken, beeldjes: meneer Kees doet het allemaal. Hij heeft overal verstand van. Dat wil zeggen: ken je het begrip 'marskramer'? Die mensen kwamen vroeger met een karretje langs en dan kon je de scharen laten slijpen of je baard laten knippen of weet ik veel wat niet meer. Maar als de marskramer zijn centen had en hij was weg, dan was hij ook echt weg.
Pecunia olet, sed vos adepto usus ad eam

winnaar van de munthunter-vrouwen EK-2017 voetbalpool

Terug naar “Introductie van Hét Munten en Bankbiljetten Forum”