Hmmm. Hoewel ik hier helemaal fan van ben, een paar kanttekeningen.
Punt A: Ik begrijp uit de formulering van punt B dat "goed voorspeld" hier alleen de toto-uitslag betreft: winst / gelijk / verlies?
Punt B: je krijgt dus geen punten voor het juist voorspellen van de einduitslag van AAAAAAL die wedstrijden waar België niet aan meedoet? Jammer
voorts denk ik dat de huidige opzet ervoor gaat zorgen dat de eindstand van de pool al na de groepsfase min of meer vast staat. Het zou beter, spannender, lucratiever, en vooral ook leuker, kunnen, door per ronde opnieuw voorspellingen te laten insturen, wanneer de deelnemende landen aan die ronde bekend zijn. Anders kun je praktisch nergens meer punten halen als het in de groepsfase niet zo goed ging, dan vallen mensen vroegtijdig buiten de boot.
Verder kun je nog wat bonusvragen toevoegen: Wie wordt topscorer van het toernooi? Hoeveel doelpunten / gele kaarten / rode kaarten vallen er? Dat laatste dan met marges, bijvoorbeeld exact aantal goed: 12 punten, +/- 5 krijg je 8 punten, +/- 10 krijg je 4 punten of zo (marges voor rode kaarten uiteraard kleiner).
En het gaat niet om echt geld toch? Daar komt meestal maar ruzie van