Zlverbon 1 Gulden 1918, Serie CFV?
Moderator: Arjena3
Zlverbon 1 Gulden 1918, Serie CFV?
Ik heb sinds enige tijd, 1 Gulden Zilverbon 1918 in mijn bezit.
Wat opvalt is dat deze serie niet voorkomt in de Catalogus Nederland papiergeld 1573 - 2002,
van Patrick Plomp. Hier staat in dat de serie loopt van/tot BGA - CFS (3 letters 5 cijfers).
Betekend dit dat de serie CFV onbekend is?
Bijgaand wat foto's, gaarne hoor ik jullie reacties.
Mvgr, Ostara-nl.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.
Re: Zlverbon 1 Gulden 1918, Serie CFV?
In ieder geval niet tot de uitgave van zijn catalogus, of dit nu nog zo is weet ik niet.
Maar zo niet dan is door jou publicatie alhier deze hem waarschijnlijk al bekend en zal deze in zijn nieuw uit te brengen catalogus aangevuld worden.
Er zijn inmiddels al meerdere biljetten bekend die aangevuld of gewijzigd moeten worden.
Mvg,
.
Maar zo niet dan is door jou publicatie alhier deze hem waarschijnlijk al bekend en zal deze in zijn nieuw uit te brengen catalogus aangevuld worden.
Er zijn inmiddels al meerdere biljetten bekend die aangevuld of gewijzigd moeten worden.
Mvg,

Het was al bekend, ook bij Patrick Plomp. In mijn catalogus had ik het al aangepast.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Bedankt voor jullie reactie op het bericht.
Ik wacht de nieuwe catalogus van Patrick wel af.
Mvgr, Ostara-nl (Theo)
Ik wacht de nieuwe catalogus van Patrick wel af.
Mvgr, Ostara-nl (Theo)
Verzamelaar van Bankbiljetten/Munten Nederland/Ned.Indie. Schoolgeldbiljetten/Rekenmunten/Euro.
Geduld Theo

Planning 2020 voor editie 2, 2025 voor editie 3.
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl