Index artikelen 't Watermerk?
-
- Volledig lid
Index artikelen 't Watermerk?
Dag allen,
Ik begreep dat 't Watermerk het tijdschrift is van de IBNS.
Bestaat er een index van alle reeds verschenen artikelen? En zijn deze eventueel digitaal verkrijgbaar?
Mijn vraag komt voort uit mijn interesse voor (hyper)inflatie biljetten en ben benieuwd wat daarover eerder is verschenen.
Alvast dank!
PS: Ik ben bekend met dit overzicht: http://www.ibns.nl/t-watermerk/oude-artikelen/
Bestaat er een index van alle reeds verschenen artikelen? En zijn deze eventueel digitaal verkrijgbaar?
Mijn vraag komt voort uit mijn interesse voor (hyper)inflatie biljetten en ben benieuwd wat daarover eerder is verschenen.
Alvast dank!
PS: Ik ben bekend met dit overzicht: http://www.ibns.nl/t-watermerk/oude-artikelen/
Re: Index artikelen 't Watermerk?
Naar mijn weten is er digitaal geen index van verschenen artikelen. Ik heb ze in ieder geval niet kunnen ontdekken. Ik heb wel een artikel van de IBNS internationaal over de Hongaarse inflatie 1945-1946 maar dat kan ik hier niet neerzetten want het is 3 MB en maximale plaatsing is 2 MB. Als je in een PB je e-mail adres stuurt dan kan ik het eventueel versturen.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
-
- Volledig lid
Dank Ilosab!
Hierbij mijn mailadres: contactmetanton@protonmail.com
Mocht iemand nog iets weten dan hoor ik het graag!
Hierbij mijn mailadres: contactmetanton@protonmail.com
Mocht iemand nog iets weten dan hoor ik het graag!
Het artikel is onderweg.
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Volledig lid
Ontvangen! Nogmaals dank!! 

Er bestaat geen index van alle artikelen.
Wel zijn vrijwel alle eerdere uitgaves digitaal verkrijgbaar via het ibns, je zou er een mail aan kunnen wijden.
groetjes
Wel zijn vrijwel alle eerdere uitgaves digitaal verkrijgbaar via het ibns, je zou er een mail aan kunnen wijden.
groetjes
-
- Volledig lid
Ah, dat is goed te horen! Ik hoop dat het lukt...Arjena3 schreef:Er bestaat geen index van alle artikelen.
groetjes
En lid van de IBNS worden natuurlijk of ben je dat al?Coinmaster schreef:Dag allen,
Alvast dank!
Je hebt met Patrick Plomp gesproken in Houten, ik denk dat hij als voormalig voorzitter en redacteur van het watermerk de juiste persoon om hierover van gedachten te wisselen.
Mvg,

-
- Volledig lid
Nee, ik ben nog geen lid maar overweeg het wel. :-)
Gewoon doen,Coinmaster schreef:Nee, ik ben nog geen lid maar overweeg het wel. :-)
Het kost ongeveer 25 euro per jaar en daar is zoveel kennis aanwezig en die hebben het eeuwige leven niet.
Er vallen af en toe leden weg maar gelukkig is vaak hun kennis van het papiergeld bewaard gebleven.
De auteurs van diverse catalogussen en andere uitgaven over papiergeld zijn daar ook lid.
Mvg,

-
- Volledig lid
In ruil voor de digitale, reeds verschenen nummers ben ik wel over te halen..!Gewoon doen,
Het kost ongeveer 25 euro per jaar en daar is zoveel kennis aanwezig en die hebben het eeuwige leven niet.
Er vallen af en toe leden weg maar gelukkig is vaak hun kennis van het papiergeld bewaard gebleven.
De auteurs van diverse catalogussen en andere uitgaven over papiergeld zijn daar ook lid.
Mvg,.
![[frogwink] frogwink](./images/smilies/frogwink.gif)