Invest 0.1 btc Get 1 btc in 10 minutes

Plaats hier berichten over bankbiljetten in het algemeen. Bijvoorbeeld over fabricage, literatuur, levensduur, materialen, etc.
Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Re: Invest 0.1 btc Get 1 btc in 10 minutes

Bericht door Palmbird »

Dergelijke sites zijn scam.Programma's die bitcoin verdubbelen(op een dag) of zo kunnen niet en je ziet je geld nooit terug.

Voorbeeld van een goedwerkend programma is wel http://www.genesis-mining.com maar daar heb je slechts je geld bijna verdubbeld(of minder!) op een jaar tijd.Maar je bent wel redelijk zeker dat je uw startkapitaal niet kwijt bent want het bedrijf bestaat echt(echte kantoren,miningsite).

Ook opletten welke wallet je neemt.Van de online wallets is EXODUS de beste(altijd suport ,overzichtelijk).
Wie vragen heeft mag mij altijd bericht sturen(ook voor wie voor het eerst van start wil gaan met bitcoin of andere crypto).
West -Vlaamse verzamelaar van euromunten en ook wel wat wereldmunten.Groeten Eddy.
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

Palmbird schreef:Dergelijke sites zijn scam.Programma's die bitcoin verdubbelen(op een dag) of zo kunnen niet en je ziet je geld nooit terug.
Ik vind het tocht best interessant klinken. Je inleg keer 10 in 10 minuten. Oftewel: investeer nu 1 bitcoin en over ongeveer 67 minuten heb je alle bitcoins ter wereld!
Voorbeeld van een goedwerkend programma is wel http://www.genesis-mining.com maar daar heb je slechts je geld bijna verdubbeld(of minder!) op een jaar tijd.
Ik zet in op 'of minder!'. Je zult niet eens in de buurt van een verdubbeling komen. En dat durf ik met grote zekerheid te garanderen. Gratis geld bestaat niet, en de enige manier om je geld te verdubbelen in een jaar is door het risico voor lief te nemen dat je het over een jaar geheel kwijt bent. Een gegarandeerd startkapitaal met een rendement hoger dan een paar procent is onmogelijk. Als dat wel kon, dan was ik nu wel rijk geweest. En dan hadden onze pensioenfondsen het ook niet zo moeilijk gehad.
Einstein België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Einstein »

Dit is pure oplichterij!
Vanaf het moment dat je een storting doet, ben je onmiddellijk je geld kwijt, omdat het bitcoinsysteem anders werkt dan banken.
Je kan nooit terugvinden aan wie je in feite betaald hebt...
Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Palmbird »

spatbord schreef:
Palmbird schreef:Dergelijke sites zijn scam.Programma's die bitcoin verdubbelen(op een dag) of zo kunnen niet en je ziet je geld nooit terug.
Ik vind het tocht best interessant klinken. Je inleg keer 10 in 10 minuten. Oftewel: investeer nu 1 bitcoin en over ongeveer 67 minuten heb je alle bitcoins ter wereld!
Voorbeeld van een goedwerkend programma is wel http://www.genesis-mining.com maar daar heb je slechts je geld bijna verdubbeld(of minder!) op een jaar tijd.
Ik zet in op 'of minder!'. Je zult niet eens in de buurt van een verdubbeling komen. En dat durf ik met grote zekerheid te garanderen. Gratis geld bestaat niet, en de enige manier om je geld te verdubbelen in een jaar is door het risico voor lief te nemen dat je het over een jaar geheel kwijt bent. Een gegarandeerd startkapitaal met een rendement hoger dan een paar procent is onmogelijk. Als dat wel kon, dan was ik nu wel rijk geweest. En dan hadden onze pensioenfondsen het ook niet zo moeilijk gehad.
Meer dan 2 procent onmogelijk ? Bedoel je op weekbasis?
Vandaag slechte dag voor bitcoin,tenzij je wil bijkopen.
Maar als je op 1 jan kocht heb je meer dan 100 procent winst.

Ethereum meer dan 2000 procent winst sinds 1 jan.

Bij genesis bedoel ik met minder toch zeker meer dan 20 procent op jaarbasis(let op niet per week zoals veel beleggers in crypto doen.)
West -Vlaamse verzamelaar van euromunten en ook wel wat wereldmunten.Groeten Eddy.
Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Palmbird »

Einstein schreef:Dit is pure oplichterij!
Vanaf het moment dat je een storting doet, ben je onmiddellijk je geld kwijt, omdat het bitcoinsysteem anders werkt dan banken.
Bij de bitcoin dubbel sites inderdaad;oplichterij.
Ik doe dagelijks gewone bitcoin transacties en was nog nooit mijn geld kwijt.Wel 2 keer support ingeroepen(omdat transactie langer dan 24 uur al op weg was) en binnen de 3 dagen in orde.
Einstein België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Einstein »

Palmbird schreef:
Einstein schreef:Dit is pure oplichterij!
Bij de bitcoin dubbel sites inderdaad;oplichterij.
Ik doe dagelijks gewone bitcoin transacties en was nog nooit mijn geld kwijt.Wel 2 keer support ingeroepen(omdat transactie langer dan 24 uur al op weg was) en binnen de 3 dagen in orde.
Voor de goede orde: ik ben voorstander van het bitcoinsysteem. Banken zijn niet meer nodig, dus ook niet de kosten...
Een goede vriend van me in Antwerpen is daadwerkelijk miljonair geworden nadat hij 10 jaar geleden in het systeem stapte!
marc
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

Palmbird schreef:Meer dan 2 procent onmogelijk ? Bedoel je op weekbasis?
Nee, op jaarbasis.

Dat een belegging in bitcoin dit jaar een hoop geld opgeleverd kan hebben betekent niet dat er geen risico is. Als je vorige week je geld erin had gestopt was je nu 20% van je inleg kwijt. Dat bedoel ik met 'de enige manier om je geld te verdubbelen in een jaar is door het risico voor lief te nemen dat je het over een jaar geheel kwijt bent'.
Opmerkingen als 'Maar je bent wel redelijk zeker dat je uw startkapitaal niet kwijt bent want het bedrijf bestaat echt(echte kantoren,miningsite).' zijn pertinente onzin. Tenminste, als je hiermee bedoelt dat je startkapitaal veilig is. Als volgens jou een halvering van je startkapitaal niet valt onder 'je startkapitaal kwijt zijn', dan kun je er misschien wel vanuit gaan dat je je startkapitaal niet (geheel) kwijt raakt. Maar laten we alsjeblieft niet de illusie gaan wekken dat je met bitcoin zonder risico geld kunt verdienen. Het is imho een bubbel, en iedereen die er geld mee verdient heeft: good on you, maar ga er niet van uit dat het verleden ook maar enige indicatie is voor de toekomst. Als je nu instapt is er een zeer reeele kans dat je er volgend jaar spijt van hebt.
Palmbird België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Palmbird »

Ik zou mijn argumenten rond genesis-mining geen onzin noemen omdat andere zoals btcclock bijv geen echte kantoren en grote bedrijfsgebouwen en zo hadden.Genesis echt wel.Als je investeerd in mining is het echt wel nodig dat je zeker weet dat het bedrijf echt bestaat (met gebouwen waar in computers staan die in werking zijn en dan bedoel ik meer dan dan paar duizend computers en het geen piramidespel is.Daarom is mij argument geen onzin maar noodzaak in het geval van mining.Er zijn jammer genoeg zogezegde miningfarms die niet eens bestaan.
Ilosab Hungary
Superlid
Superlid

Bericht door Ilosab »

Wat mij betreft mag dit onderwerp gesloten worden, hoort hier niet thuis. Kan iemand het melden?
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
PietjePuk190 Nederland
Donateur
Donateur

Bericht door PietjePuk190 »

Ilosab schreef:Wat mij betreft mag dit onderwerp gesloten worden, hoort hier niet thuis. Kan iemand het melden?
Iedereen toch? :D
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

Palmbird schreef:Ik zou mijn argumenten rond genesis-mining geen onzin noemen omdat andere zoals btcclock bijv geen echte kantoren en grote bedrijfsgebouwen en zo hadden.Genesis echt wel.Als je investeerd in mining is het echt wel nodig dat je zeker weet dat het bedrijf echt bestaat (met gebouwen waar in computers staan die in werking zijn en dan bedoel ik meer dan dan paar duizend computers en het geen piramidespel is.Daarom is mij argument geen onzin maar noodzaak in het geval van mining.Er zijn jammer genoeg zogezegde miningfarms die niet eens bestaan.
Ik heb het niet over of ze wel of niet gebouwen hebben, ik heb het over je opmerking dat je startkapitaal veilig is. Dat is het niet. Punt. En dat heeft niets te maken met of ze wel of niet gebouwen hebben, maar alles met dat je belegt met risico. Als het risicoloos is krijg je geen 20% rendement. Als je wel meer dan 1% verwacht te verdienen, dan is het niet risicoloos. En dat geldt voor elke belegging.
En ja, ongetwijfeld zijn er fraudeurs actief binnen de mining farms. Maar ik zal een ieder afraden in wat voor mining farm dan ook te beleggen. De kans dat je je geld kwijt raakt is groter dan dat je er mee gaat verdienen. Het is de 2017 versie van de teakplantage.
Ger1 Nederland
Superlid
Superlid

Bericht door Ger1 »

@ spatbord, heb je dit ook gelezen?
Ilosab schreef:Wat mij betreft mag dit onderwerp gesloten worden, hoort hier niet thuis. Kan iemand het melden?
Deze spammer hoort zeker in niet dit gedeelte laat staan op dit het forum thuis.
Mvg, :) .
spatbord
Donateur
Donateur

Bericht door spatbord »

Ja, dat heb ik gelezen. Dit soort discussies moet je echter niet sluiten, maar verwijderen. Zolang het er nog wel staat en mensen wat voor beleggingen in bitcoin(gerelateerde zaken) gaan aanbevelen, dan vind ik het zinvol om daarvoor te waarschuwen. Ik heb liever dat mensen hun geld kwijt raken door mooie munten te kopen dan door slechte bitcoinbeleggingen.
Einstein België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Einstein »

spatbord schreef: Ik heb liever dat mensen hun geld kwijt raken door mooie munten te kopen dan door slechte bitcoinbeleggingen.
Waarom moeten jullie toch altijd overdrijven?
Er is nog geen enkele "slechte" bitcoinbelegging gesignaleerd sinds tien jaar...
Verder ben ik het wel eens dat het hier over spam gaat.
Martin
Senior lid
Senior lid

Bericht door Martin »

Einstein schreef:Waarom moeten jullie toch altijd overdrijven?
Hierom (https://kassa.bnnvara.nl/nieuws/bitcoin-is-fraude) bijvoorbeeld :oops: ?

Martin
Geld maakt niet gelukkig, munten wel.
Einstein België
Senior lid
Senior lid

Bericht door Einstein »

Ah ja, natuurlijk: dat is door een bankier geschreven...
De enige benadeelde partij bij de bitcoin is de bankensector. Die hebben we namelijk niet meer nodig!

Terug naar “Bankbiljetten algemeen”