Vandaag mijn bestelling afgehaald.
Goede service! Bestelling geplaatst en kon die dezelfde dag al meenemen in de winkel.
Kreeg zelfs een foldertje met een actiecoupon voor €10,- korting op mijn eerstvolgende bestelling op hun website.
Theo Peters
Forumregels
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
Deze rubriek kun je gebruiken om een handelaar te promoten. Geef wel even aan waarom je deze handelaar aanprijst. Enkel reclame maken in deze rubriek wordt niet gewaardeerd, deel ook actief mee in de andere rubrieken van het forum.
-
- Superlid
Re: Theo Peters
Leuk om eindelijk ook eens een positief bericht te horen over een munthandelaar! Ik heb zelf ook goede ervaringen met Theo Peters, altijd erg leuk om in de bakjes munten te snuffelen die hij in zijn winkel uitstalt.
Verzamelt: wereldmunten en -bankbiljetten; is vooral op zoek naar DDR, Oostblok en NL munten/biljetten!
Re: Theo Peters
Ook ik ben zeer tevreden over Theo Peters. Het enige waar hij nog wel aan kan werken is sommige van zijn munten reel te prijzen en leukere kortingen te geven zeker op de duurdere munten want een korting van 7% is aardig maar de meeste handelaren geven een korting tussen de 10 a 20 %. Nu is het overigens niet mijn bedoeling dat de prijzen worden verhoogd om daarna een korting van 20% te geven want daar schieten wij, de verzamelaars, niets mee op.
Maar ik mag niet klagen, ik heb verscheidene leuke munten bij hem in de winkel gekocht. Ik zou zeggen ga zo door en houd mij op de hoogte wanneer je de munt op mijn verlanglijstje die ik aan je medewerker heb doorgegeven vindt.
Zoals jullie in andere tema's waar ik heb gereageerd kunnen lezen heb ik het voorlopig wel gehad met veilingen.
Gr,
Tristán
Maar ik mag niet klagen, ik heb verscheidene leuke munten bij hem in de winkel gekocht. Ik zou zeggen ga zo door en houd mij op de hoogte wanneer je de munt op mijn verlanglijstje die ik aan je medewerker heb doorgegeven vindt.
Zoals jullie in andere tema's waar ik heb gereageerd kunnen lezen heb ik het voorlopig wel gehad met veilingen.
Gr,
Tristán