Ik kom al jaren in Hongarije en dan zou je toch denken dat het een makkelijk land is om iets te vinden en te bestellen. Niets is minder waar want ik zou graag een Hongaarse muntset van 2015 willen hebben (2 losse munten al uit roulatie kunnen halen onlangs) en het is onmogelijk om zoiets te vinden of ook maar een antwoord op e-mails te krijgen. Weet iemand waar ik zo'n set kan vinden en aanschaffen? Één van de aanwezige handelaars misschien?
Alfred
Muntset Hongarije 2015
Moderator: koenmunten
Forumregels
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Kijk eerst even goed of je, je bericht in de juiste rubriek plaatst!
Muntset Hongarije 2015
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Re: Muntset Hongarije 2015
Vorig jaar was ik in boedapest en heb een muntset bij de centrale bank gekocht. Misschien dat je er heen kan gaan, of kan bestellen via de site?
Ik heb al een e-mail naar de NMB gestuurd maar geen antwoord gekregen, is heel normaal in dat land.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Heb je al geprobeerd om via de webshop te bestellen? http://coins.hu/products/sets_and_packs ... n-set.html De verzendkosten zijn wel fors (12,50 euro), maar dan heb je de set wel voor uitgifteprijs.
Bernard
Bernard
Ik had mezelf al eerder geregistreerd op die site maar ik was mijn password vergeten. Dan heb je natuurlijk de optie om die opnieuw aan te vragen maar dan kreeg ik een e-mail met mijn e-mailadres maar geen password. Ik ben nog eens gaan spitten, kon niets vinden en heb zo'n beetje alles geprobeerd wat in mijn gedachten kwam en toen lukte het. Ik was die site trouwens ook al helemaal vergeten. Ik heb inmiddels de set besteld, bedankt voor de verwijzing, het is geregeld.
Alfred
Alfred