De voorjaars-beursagenda staat online op onze website. ( www.ibns.nl )
20 juni vind de volgende IBNS beurs weer plaats, zet deze datum alvast in de agenda, nadere informatie volgt z.s.m.
Voorjaars-beursagenda online
Re: Voorjaars-beursagenda online
Helaas, vakantie.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
Lid IBNS: 668 Lid Forum: 171
Ik kom zeker, vakantie of niet!
Zal ook een tafel huren en wat catalogussen mee nemen voor het geval iemand hem nog niet heeft. Signeren behoort tot de mogelijkheden
Daarnaast zal ik ook wat eenvoudige biljetten en varianten meenemen voor de "echte" variantenverzamelaars.
Tot dan!
Zal ook een tafel huren en wat catalogussen mee nemen voor het geval iemand hem nog niet heeft. Signeren behoort tot de mogelijkheden

Daarnaast zal ik ook wat eenvoudige biljetten en varianten meenemen voor de "echte" variantenverzamelaars.
Tot dan!
Groet, Patrick Plomp. (Dit betreft een mening tenzij anders aangegeven)
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Papiergeldnumismaat. Life member IBNS (NL230, INT215)
Auteur van "Catalogus Nederlands Papiergeld". Deel 1 en 2 bestelbaar op http://www.patrickp.nl
Ik wil best wel komen maar 1500 km autorijden is iets teveel van het goede voor een beursje.
Alfred
Alfred
Papiergeld Nederland, Hongarije, Wereld (1 biljet of met opeenvolgende serienummers/land), 0 eurobiljetten, Euromunten + coincards Nederland. Miniatuurauto's en speldjes uit nostalgie
-
- Donateur
ik ben ook weer van de party en hoop leuke biljetjes op te scharrelen 

collector of world coins and banknotes :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up:
Philippines em.notes coins 1914 al 15 jaar Cu in Houten: :thumb up: